Дизайнер Ірина ТИДНЮК: «Найважливіше – робити все з любов’ю та повною віддачею»

Це не вигадка, це щира правда:  українські дизайнери починають конкурувати зі світовими брендами. У колекціях молодої та вдатної Ірини Тиднюк – одяг для жінок у стилі кежуал: неповторні геометричні тренчі, сукні, сумки, светри та багато іншого модного краму. Кожну річ, виконану з першокласних матеріалів, створено для доповнення будь-якого образу. А ціна – більш ніж прийнятна. «IRYNA TYDNYUK» – бренд, який поєднує у собі класичні та оригінальні речі чорного, білого та бежевого кольору.

– Взагалі, за фахом я інженер, закінчила Одеський національний морський університет, але ще з дитинства мріяла створювати одяг, – зізнається Ірина. – У 2012 році нарешті зважилася втілити в життя давню дитячу мрію. Брала індивідуальні уроки моделювання жіночого одягу. Перше, що пошила власноруч, – спідниця «напівсонце».

– Чому вирішили створити власний бренд?

– Бо дуже швидко відчула: мені замало шити лише для себе та подруг. Хотілося чогось більшого. Тоді й почала доволі ретельно вивчати, цікавитися, що таке «бренд», як його створити. Заручилася підтримкою коханого, і в мене все вийшло. У травні 2014 року офіційно народилася «IRYNA TYDNYUK».

– Кажуть, перший крок завжди найважчий…

– Так, я з цим згодна. Думаю перший крок важкий та напружений у будь-якій сфері. І нам було важко починати. Хоча я знаю весь процес створення та технологію пошиття. Було геть непросто знайти виробництво, яке якісно пошиє малу партію одягу.

– Чи варто вашим шанувальникам очікувати на якісь яскраві кольори у нових колекціях?

– У своєму одязі намагаюся дотримуватись унікальності, лаконічності та строгості.  Можу створювати те ж саме і в інших кольорах. Чорним та білим себе не обмежую. Але, скоріш за все, саме ці кольори залишаться як базові у моїх колекціях.

– Плануєте відкривати мережу магазинів по всій Україні?

– Так, я мрію про це. Хочу завоювати серця всіх українок, і не лише їхні.

– Чи велика у Вас команда?

– Нас п’ятеро. Директор бренду відповідальний за маркетинг: веде від мого імені перемовини, укладає угоди з магазинами. Піар-менеджер бренду – за креативне просування та розвиток медійної частини проекту. Також в нашій команді є два менеджери з продажу.

 Хто Ваша найбільша опора?

– Мій чоловік. Він же і директор бренду. Всі важливі рішення ми ухвалюємо разом.

– Що порадите початківцям, котрі прагнуть відкрити свою власну «модну» справу?

– Найважливіше – робити все з любов’ю та повною віддачею. Коли працюєш сам на себе, коли кожен день «робочий»,  важливо завжди витримувати баланс, не забувати іноді мріяти, бо усі без винятку мрії мають здатність збуватися.

Loading...

Напишіть відгук

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company