Ненудна медицина

– Хочемо об’єднати всіх лікарів у спільноту, яка б пишалася своєю діяльністю, бо це реально круто – лікувати, – запевняють  Євген Бавін і Євгеній Рудаков, студенти ветеринарного факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Хлопці разом вчаться, обидва Жені, їм по вісімнадцять і вони мають багато планів на майбутнє. Та й не лише планів: за чотири місяці їм вдалося створити новий український бренд медичного одягу «Dogtor». І вже за перший місяць реалізувати понад 100 халатів в Україні та за її межами. Й отримати від вітчизняних клінік понад 15 замовлень.

– Після року практичних університетських занять у незручних медичних халатах вирішили зробити спецодяг для себе, – зізнається Євгеній Рудаков.

– А коли нам це вдалося – просто поділилися з іншими, – додає Євген Бавін.

Перший крок

Ще у свої 15 років Євген Бавін разом з дівчиною зацікавилися підприємництвом: створили магазин жіночого одягу в соціальній мережі «Інстаграм».

– Мене приваблює все найкраще, захоплює те, яким бачу своє майбутнє. З 15-ти років більше не прошу у батьків грошей, – каже Євген.

Згодом хлопець влаштувався працювати у ветеринарну клініку: пішов туди за знаннями, а не заробітку ради. Щоп’ятниці, заступаючи у нічну зміну, доглядає за тваринами, іноді асистує хірургу під час операції. Практика тільки посилює почерпнуте в університеті.

– Кожен з нас знав, що матиме власну справу, – почав свою розповідь Євгеній Рудаков. – Нам пощастило, що ми познайомилися в університеті, що маємо однакові погляди на багато речей. Вважаю: треба не бізнес будувати на дружбі, а дружбу на бізнесі.

Хлопця ще у школі багато що захоплювало – від журналістики до дизайну. З дизайном, запевняє Євгеній, він управляється найкраще.

Ідею створити свій бренд медичного одягу хлопці буквально вистраждали – носінням отих осоружних університетських халатів.

А тому знали кожну деталь, яку треба було виправити.  Їхня обнова має косі кишені, резинки на рукавах, пояс, який регулюється кнопками, нагрудну кишеню з чорно-білим бульдогом.

– Захотіли зробити бренд, якому немає аналогів у світі, – пояснює Євгеній Рудаков.

Змінювати, щоб зростати

З кишені медхалата на мене дивиться вишитий собака. Він теж у медичному халаті. Хлопці довго вимальовували та обговорювали варіанти дизайну, зазвичай після занять в університеті.

– Ми надто далекі від малярства: від одного виду наших ескізів стає страшно, – сміється Євген Бавін.

– Чому саме французький бульдог?

– Ми ветеринари, до того ж багато людей – затяті «собачники»… Та й взагалі, хто не любить цю породу? – пояснюють студенти.

У квітні цього року на одній з бізнес-конференцій молоді підприємці познайомилися з досвідченими колегами, які теж заробляють пошиттям одягу. Ті спершу намагалася відмовити хлопців від їхнього стартапу, але, вдавшись у деталі,  самі захопилися ідеєю.

– Український ринок все ще перенасичений людьми, не готовими до змін, – констатує Євген Бавін. – Вони не хочуть експериментувати та братися за щось нове. Нам казали: «Ми вам пошиємо халати, але за старим дизайном». Багатьом легше зробити те, що вони точно вміють.

Вибір тканини був одним з найважливіших елементів проекту. Хлопці власноруч протестували 25 зразків матерії: квецяли кетчупом, заливали водою, вимазували у грязюці…

– Намагалися знайти те, чого ще не було на українському ринку, – розповідає Євгеній Рудаков. – Голландська тканина, яку обрали, з’явилася в Україні вперше. Її високу якість відчуваєте навіть на дотик.

Знайти однодумців

Першим покупцем оригінального халата став декан одного з факультетів рідного для розробників університету. А за ним притьмом вишикувалася помітна черга бажаючих. І вже згодом соціальними мережами стрімко поширювався хештег від творців нового бренду «Мій халат завжди зі мною». Автори вважають, що студенти даремно соромляться свого медичного спецодягу: знімають халати, фотографуючись в університеті.

– Ми скрізь одягаємо нашу спецформу «Dogtor»: в халатах їздимо на мотоциклі, займаємося екстремальними видами спорту, гуляємо столицею, – зізнається Євген Бавін. – На Хрещатику ледь не кожен перехожий питав, чого ми в халатах. Ми відповідали: «Бо бути лікарем – це круто!».

У них уже повноцінне виробництво: пошиття, маркетинг, доставка. Мають власний новий офіс… А в планах – не лише відкрити свій брендовий магазин, а й пошити унікальні стильні та зручні хірургічні костюми… Заповзятливі студенти знають: успіх часто недовговічний, тому треба невтомно працювати для розвитку справи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company