Опорні школи. І не гірші, ніж у місті

Близько двох третин дітей, які навчаються у сільських школах, складають ЗНО з усіх предметів на початковому та середньому рівні, отримуючи від 1 до 6 балів за 12-бальною системою. Про це свідчать результати ЗНО 2016 року, представлені на прес-конференції директором Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Вадимом Карандієм.

Натомість в містах більше половини дітей складають ЗНО на достатній та високий рівень – 7-12 балів:  68,3 % міських випускників – українську мову, 44,9 % – історію України, 56,4 % – математику.

Для порівняння, в сільській місцевості за тестування з історії України 77,5 % випускників отримали від 1 до 6 балів. Математику на початковий та середній рівні склали  72,3 %, українську мову – 62,7 % випускників.

 «Одна з причин такого розриву – низька якість викладання у малокомплектних школах сільських територій, – пояснює міністр освіти і науки України Лілія Гриневич. – Зрозуміло, коли вчитель фізкультури викладає іноземну мову, а кабінетів фізики та хімії немає взагалі, то й результати ЗНО будуть низькими. В опорних школах – навпаки, створюється потрібне дітям освітнє середовище, в якому працюють хороші вчителі та є необхідне для навчання обладнання».

В Міносвіти зазначили, що на дообладнання опорних шкіл урядом виділено 200 млн. грн. Також Кабмін підтримав створення неурядового проекту розвитку опорних шкіл, що дозволить залучити для цих потреб кошти іноземних донорів. Зокрема, деякі школи фінансово підтримає Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company