Оцінювання – справа відповідальна. А буде ще відповідальнішою

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич вважає, що умови і процедури ЗНО мають бути жорсткими і зорієнтованими на перевірку компетентності, а не точкових знань випускників загальноосвітніх шкіл чи правильного відтворення ними дат і термінів.

– В завданнях буде передбачено відкриті частини, а не тільки вибір відповідей учнів шкіл. Будемо рухатися в цьому напрямку. Бо так виходить, що в школі вчать того, що перевіряють на екзамені. І ми не можемо зробити сучасну школу компетентностей, якщо і надалі будуть перевіряти тільки знання», – зазначила Гриневич. І  зауважила, що вже наступного року Україна долучиться до програми PISA –  міжнародного оцінювання 15-річних учнів. Цю програму орієнтовано  саме на перевірку компетентностей.

– За результатами дослідження побачимо, де ми перебуваємо у міжнародному рейтингу і як далі нам розвивати інструмент ЗНО , –  пояснила  урядовець. Додавши: процедури здійснення ЗНО будуть все жорсткішими щоб убезпечити фальсифікування за допомогою технічних новинок.

Міністр спростувала чутки, поширювані соцмережами, про нібито «витік»  завдань і відповідей на запитання цьогорічного ЗНО, запевнивши, що бази даних надійно захищені.

– Якщо б стався витік завдань ЗНО з Українського центру оцінювання якості освіти, –  підсумувала Лілія Гриневич, –  то це означало б скасування результатів цьогорічної сесії ЗНО. Усім випускникам шкіл, незалежно від того, знали вони відповіді на завдання чи не знали, довелося б перескладати ЗНО. А це величезні моральні втрати і збитки для бюджету країни.

Міністр застерегла: абітурієнта, який  порушить умови ЗНО і прийде складати екзамени з мобільним телефоном чи іншим технічним засобом, спроможним знімати зміст завдань з паперових носіїв, одразу ж настійно попросять на вихід – без права перескладання ЗНО.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company