Переможний «Freedom» 

Засновниці бренду «GUNIA Project» Марія Гаврилюк та Наташа Каменська ініціювали нову колекцію, присвячену життю та свободі. «Freedom» розповідає про світле майбутнє та перспективи України.

У свіжому дропі бренд представив керамічні вироби: тарілки з позолотою в синьо-жовтих відтінках, чашку, вазу та чайник зі словами «Сила», «Відвага» та «Воля». Також у колекції є прикраси національних кольорів, підвіска з бісеру та в’язані брендові пояси.

«Колекція натхнена перемогою України над народом, який не має права приходити й диктувати свої правила, – заявляють засновниці бренду. – Понад усе на світі ми хочемо сказати – Україна Вільна! Слава Україні!»

Напередодні дизейнерки вже представляли колекцію «Атланти», основною темою якої стали роздуми про існування української культури під час війни, важливість її захисту, а також збереження зв’язку між культурними символами та загальнонаціональною ідеєю свободи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company