«Роскомнадзор» проти Діда Мороза

Російські горністи-пропагандисти переживають кризу жанру. Про розіп’ятого хлопчика у Слов’янську, зґвалтованих бабусь на українському блок-посту і з’їдених снігурів  у Запоріжжі набрехалися по саму зав’язку. Невблаганна   машинерія вимагає свіженьких дурниць, а болото пропагандистського мулу таки не бездонне.

Безстрашні журналюги із російського телеканалу «Звєзда» вирішили окропити креативом стару брехню. Ось вони повідомили зі свого «п’ятикутного» телеекрана: «У Києві вирішили і в цьому році заборонити Діда Мороза і Снігуроньку, влада країни прирівняли обох персонажів до Леніна, заявивши, що вони підпадають під закон про декомунізацію».

Російські горе-журналісти «виганяють» з України Діда Мороза  третій рік поспіль. Правда, раніше, наприклад, на телеканалі «Россия -1», утікач-розкольник Ігор  Марков заявляв, що в Україні відмінили Діда Мороза «потому  что он – русскій». Сьогодні журналісти «Звєзди» освіжили брехню, вигадавши, що новорічні персонажі підпадають під закон про декомунізацію. Невже,  Дід Мороз – комуніст, а Снігуронька –   комсомолка?

Свої побрехеньки російські журналісти прикрашають детальками – так вигадки набирають  достовірної ваги. «У керівництві Києва заявили,що на цих Новорічних святах від «радянського» дідуся не залишиться й сліду. Навіть в елементах міських прикрас! А замінить його образ Святого Миколая – для нового покровителя свята в центрі міста облаштують резиденцію». Зрозуміло, що для російського обивателя, вихованого в дусі  московського псевдоправослав’я,  Дід  Мороз рідніший за християнського святого Миколу Чудотворця, що першим приходить з подарунками до українських дітей – 19 грудня. Україною вже давно одним повозом мандрують і святий Миколай, і дід Мороз-Морозенко зі Снігуронькою. Ніхто їх, як в Росії, не ділить на правильних радянських і неправильних західних.

Дивно, що Діда Мороза російські журналісти обзивають «радянським дідусем». Адже саме за «совєтів» він у черговий раз потрапив під заборону.  Комуністи на кілька років репресували ялинку разом з усіма казковими персонажами. Пролетарський поет Демьян Бєдний одним із перших затаврував «буржуазну ялинку», надрукувавши у січні 1923 року в харківській газеті «Комуніст» вірш про червоноармійську новорічну шибеницю з Керенським, Колчаком, Петлюрою.   Раніше активно з Дідом Морозом розправлялася московська церква, вбачаючи в ньому «агента католицизму». Священний синод забороняв ставити ялинку, наприклад, у навчальних закладах. Частина росіян вважала ялинку німецькою традицією, з якою треба боротися, що особливо  було помітним у роки Першої світової війни. В останнє десятиліття час від часу ортодокси з РПЦ традиційно критикують язичницьку прихильність росіян до Діда Мороза.

Сьогодні «Роскомнадзор» закрив понад 70 новорічних сайтів. На них діти писали листи Діду Морозу, просили подарунки і вказували свої адреси й інші персональні дані, що заборонено російським законодавством. Зрозуміло, що Дід Мороз чарівник, але не настільки, щоб прийти з привітаннями до Вані чи Маші,не знаючи їхньої адреси. В Росії, за статистикою, щороку триста тисяч дітей пишуть листи до Діда Мороза і тепер значна їх кількість залишаться без привітань і подарунків – дякуючи Бармалеям з Роскомнадзора.

Як бачимо,  «запрєщать» і «нє пущать»  –  то суто російська звичка. Враховуючи нинішнє захоплення «скрєпамі православія» і перманентною «борьбой с Западом», журналісти,  дай Бог,  накаркають:  в Росії таки заборонять Дєдушку Мороза, як «нєканонічєского» і «нєрусского».

 На фото — карикатура з газети «Пролетарская правда» за 25 грудня 1928 року.

Взято із    http://ynik.info/2014/04/08/palki_dlja_elki.html

Loading...

Напишіть відгук

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company