«TikTok»: не лише розваги

У соціальній мережі «TikTok», де спілкуються переважно у форматі коротких відео, сестри Мірейлі та Елоді Лі створили хештег #BookTok. Дівчата публікували «трейлери до книжок» у своєму спільному акаунті @alifeofliterature, який створили, перебуваючи на антиковідній самоізоляції. Як повідомляє видання «The New York Times», вони розповідали про книжки, які їм сподобалися, ділилися емоціями. «Хочу, щоб люди відчували те, що я відчуваю», — пояснює Мірей Лі.  

Тренд #BookTok  вже використовують інші книголюби мережі. Наприклад, Айман  @aymansbooks  розповіла підписникам про книжку «Пісня Ахілла» і про те, як її розчулив кінець розповіді. Це відео переглянули понад шість мільйонів користувачів. Ця активність допомогла книжці посісти третє місце серед бестселерів у Нью-Йорку.

Як пише «The New York Times», відеоролики #BookTok здебільшого дуже органічні, привертають увагу багатьох підлітків, а тому видавці почали зв’язуватися із тими, хто має багато підписників, щоб запропонувати безкоштовні книжки або оплату в обмін на розповідь про їхнє видання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company