Тіна: співа і пахне

«Я знаю, як творити пісні, а парфуми – це мелодія душі. Ось тому і виник задум про бренд не лише музичний, а й ароматичний. Я мріяла, аби він був легким, трохи солодким і таким, що хвилює свідомість!». Так  співачка Тіна Кароль представила власну парфумову новинку «Tina by Tina Karol».

Подія скликала до магазину косметики «Бомонд», що у столичному ЦУМі, численних фанатів. Ось Тіна в елегантній сукні з усмішкою щастя врочисто демонструє маленький кришталевий шкаличок. Кожен при цьому щасті отримує блоттер з квітковим ароматом, а хто його вподобав – тут-таки біжить до каси купувати фірмовий парфум. Покупцям – безпрограшний бонус: можливість отримати від Тіни автограф, ще й сфотографуватися з нею.

В цій яскравій аромодефіляді не обійшлося, на жаль, без ложки дьогтю… Всі з нетерпінням чекали, що команда співачки хоча б словом чи натяком розповість, власне, про сам парфум, назве ім’я парфумера… Але склалося враження, що то або якась велика таємниця, або Тіна не вважала за потрібне «відволікатися на дрібниці»: мовляв, нюхайте, купуйте, фотографуйтеся, і… досить розводитися!

Не на презентації, а на хвилях усезнаючого інтернету «розкопала», що парфум «Tina by Tina Karol» створювала одна з найвідоміших компаній у цій сфері «Астра Косметік».

Для широкої публіки «духи від Тіни» продаватимуться ексклюзивно лише в тих-таки крамницях «Бомонд». І на концертах співачки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company