Три Канські леви на київському довгобуді

Реклама італійського бренду «Diesel», яку знімали і в Києві, виборола відразу три нагороди найавторитетнішого фестивалю реклами «Канські леви». Зокрема, операторську майстерність оцінено статуеткою срібного лева, а режисуру і  продакшн-дизайн – бронзовими левами.

Продакшн-сервісом для відеоролика колекції «Go With The Flaw» займалася українська компанія «Family Production». Генеральна продюсерка компанії Анастасія Буковська зізнається: це були складні зйомки, особливо щодо кастингу. І не приховує задоволення: «Ми раді, що стали фрагментами зарубіжного знімального буму в Києві. Та вдвічі приємно, що не змарнували зусиль».

Режисер рекламного ролика  Франсуа Русселе  раніше співпрацював  з Мадонною, «Depeche Mode», «The Rolling Stones» і відомими світовими брендами.

Компанія «Go With The Flaw» сповідує ідею не прагнути ідеалу, сприймати свої вади і недоліки оточення, але тяжіти до оригінальності. Тому-то в рекламі знялися актори з нестандартною зовнішністю, брекетами, татуюваннями і шрамами. А центровою натурою став недобудований київський Подільсько-воскресенський міст.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company