Вже не «перша кнопка»

Згідно з рейтингами Індустріального телевізійного комітету, які з 2014 року готує дослідницька компанія Nieslen, абсолютне лідерство «Інтера» в українському телевізійному просторі закінчилося ще в 2012 році. За підсумками 2013 року канал поступився СТБ першістю в категорії «глядачі – платоспроможні українці, які проживають в містах з населенням 50+ тис. (віком від 18 до 54 років)». А за рейтингами серпня 2016 року «Інтер» вже на п’ятому місці. Частка його аудиторії – всього 6,8%. Молодь не хоче і не дивиться російські програми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company