ЗНО? «Додана освітня вартість»!

В Україні немає достатніх інструментів для об’єктивних рейтингів шкіл, і ЗНО не може бути абсолютним показником якості навчання, – на цьому наголосила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, спілкуючись з освітянами у селищі Великомихалівка на Одещині.

– Я противниця рейтингування шкіл за результатами ЗНО, адже це оцінювання створене для перевірки знань учня, але не відображає прогрес школяра у навчальному закладі, – пояснила Лілія Гриневич. – У багатьох цивілізованих країнах для визначення рейтингу шкіл використовують специфічний показник «додана освітня вартість». Він враховує початковий рівень учнів, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося їм досягнути в школі.

За словами очільниці МОН, без розрахунку «доданої освітньої вартості» складно сказати, що стоїть за результатами – репетитор, специфічне соціальне становище учнів чи щире прагнення батьків допомогти дітям у навчанні. Відтак, аби досягти об’єктивності рейтингів, «школи, що збирають «вершки суспільства» – дітей з найкращими можливостями, а потім записують їхній успіх у свої заслуги, мають бути врівноважені за цим показником».

Міністр погодилася з пропозицією педагогів: школи, які працюють з погано соціалізованими дітьми, мусять отримувати більше уваги і визнання суспільства. «За таких умов справді важко працювати: це потребує значних енергії та сили. Їхня дитина може гірше скласти ЗНО, але отримати життєвий шанс, про який навіть і не мріяла. А саме це і є місією вчителя», – зазначила Лілія Гриневич.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company