Понад дев’ять років тому Валентина Григор’єва зробила перший крок до свого майбутнього бренду. Все починалося зі скромної компанії «Фестиваль», яка організовувала дитячі дні народження та сімейні свята. Але за лаштунками гірлянд і тортів палахкотіло бажання створювати щось більше.
Так з’явилася «Luxury Group Ukraine» – і разом із нею нове бачення розкоші на українському ринку. Тематичні «Білі вечірки» в сутінках Києва, елітні благодійні вечори, унікальні зібрання жінок-лідерів «Event for Women», які Валентина проводила одинадцять разів в Україні та закордоном, – усе це стало її унікальним почерком: вишукане поєднання культури, філантропії та краси.
А потім війна.
Валентина з родиною перебувала у США, коли Україну поглинула темрява. Її батьки дивом вижили у пеклі Маріуполя, і Валентина вивезла їх до себе в Штати. Її шлюб не витримав. Життя, мовби розбилося на друзки. Але Валентина не зламалася. Почала знову і зробила це по-своєму красиво.
Палм-Біч став новим осідком і стартовим майданчиком. Вона відкрила кейтерингову компанію, адаптувала свій журнал для міжнародної аудиторії, створила новий жіночий клуб і головне – відновила івент-бізнес, але вже у форматі «під ключ». Її нові проєкти у Маямі, Бока-Ратоні, Палм-Біч – яхт-паті, дегустації вин, гала-вечері, світські прийоми. Кожна деталь у них продумана з ювелірною точністю. Розкіш, за словами Валентини, – це не лише про статус. Це – про зміст.
Не дивно, що «Rolls-Royce», «Bentley» та інші бренди захотіли працювати саме з нею. Вона – найкраща у своєму сегменті. Списки її гостей сяють іменами, а сервіс вражає досконалістю. В Америці, де часто відчувається брак глибини у святковому форматі, вона принесла емоційність, європейську вишуканість і душу.
Але легко не було. Різниця в культурі, сприйнятті краси, очікуваннях і стандартів – усе це стало викликами. «За словами Валентини, більшість американців ніколи не залишали меж своєї країни. Тут вона побачила низький рівень кейтерингу, брак індивідуального підходу.
Валентина не прагнула конкурувати, захотіла бути собою – зберігти стиль, філософію, власну естетику. Її події – це завжди емоція, історія з ноткою особистого.
Окрема сторінка – її зустрічі з Дональдом Трампом у гольф-клубі «Trump International West Palm Beach». Це справжнє шоу, в якому гелікоптери, оркестри й глядачі стають учасниками параду сили, безпеки й респектабельності.
Та навіть серед багатства й світла Валентина не забуває про Батьківщину. Організовує благодійні заходи на підтримку України, а також з великою повагою розповідає про свою нову подругу Марію Кемпер – засновницю фонду «Boca Helps Ukraine», яка допомагає українським дітям і регулярно відправляє гуманітарну допомогу в Україну.
Що для Валентини успіх?
– Це коли те, що робиш, робить тебе щасливим. Ще й приносить прибуток.
Зізнається: не кожен витримує її темп, її рівень деталізації та відповідальності. Є люди, які звільнялися після першого ж івенту. Вона ж навпаки – живе в цій бурі, танцює у вогні. І кожен новий проєкт – це виклик, це гра з собою вчорашньою.
Її наступна мрія? Міжнародний винний клуб для тих, хто розуміє поезію божественного напою, мандрів, мистецтва. А ще – допомога українським брендам увійти на американський ринок. Бо справжній успіх – це не лише вершина. Це здатність вести за собою інших.
Залишити відповідь