Флаєр промінив оптимізм і вражаючі перспективи: «Ми — новатори української fashion-індустрії! За нами лідерство пострадянських країн та чинне місце в п’ятірці провідних європейських вишів у галузі прогнозування моди».
На такій бадьорій ноті Інститут мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка презентував ексклюзивну програму прогнозування моди. Вона другого (магістерського) рівня вищої освіти і поєднує в собі знання з дизайну, мистецтвознавства, маркетингу, психології, журналістики, PR та Digital-технологій. Ще й передбачає створити перший в Україні освітньо-консалтинговий Центр прогнозування моди.
Координатор програми Ліана Білякович запевняє: нині фахівців прогнозування моди готують лише в трьох навчальних закладах Європи: два з них в Італії та ще один у Лондоні. Ексклюзивні знання, які там отримують, безумовно, унікальні, та бізнесово затребувані.
– Методів прогнозування моди всього дев’ять, але я вісімнадцять років їх збирала світом, запатентувала і власні, – наголошує Ліана Білякович. За її словами, наші дизайнери підкорюють світ, бо творять той ексклюзивний та креативний продукт, на який всі давно очікують.
Пані Ліана пообіцяла: фахівці майбутнього центру прогнозуватимуть модні тенденції «на декілька років уперед, аби наші дизайнери знали, яка колористика, які моделі тканин будуть у тренді, яке обладнання варто закуповувати завчасу, щоб бути першими в цій галузі, і щоб цей бізнес був прибутковим в Україні».
Навчальну програму грінченківських модельєрів активно підтримує дизайнерка Юлія Кацьянова:
– Багато подорожую світом, бачу, як працюють дизайнери одягу. Нам нині вкрай необхідні фахові уміння передбачувати, прогнозувати очікуване – і не лише у світі моди, а й у царині образотворчості, архітектури… Адже всі ці галузі взаємопов’язані, – переконана українська кутюр’є.
Її думку продовжує голова організаційного комітету «Odessa Fashion Day» Костянтин Леонтьєв:
– Нам справді не вистачає фахових знань з прогнозування моди. Ми вдячні Ліані Білякович за глибокі змістовні лекції, які вона прочитала одеським модельєрам: почерпнули з них для себе надзвичайно багато. Тому переконаний: грінченківська програма прогнозування моди стане визначальною для студентів, для їхнього вибору свого місця у Fashion-індустрії.
Вступники на магістерську програму прогнозування моди, звісно, повинні бути бакалаврами, а до того ж скласти іспити на креативне та абстрактне мислення та знання основних блокових понять про Fashion-індустрію. Екзаменатори також перевірятимуть, як добре знають майбутні «модні» магістри історію мистецтва, кольорознавсто та чи володіють программою «Photoshop».
Залишити відповідь