Світова тенденція: сучасні туристи більше прагнуть нових локацій, не надто популярних, але з багатою історією, пам’ятками культурами та незвичним досвідом. Серед таких, досі «нерозкручених» – й українські міста. Зокрема, Львів, Київ, Одеса. У кожного з них – своя багата історія, свій дух та принади. Тому й поволі виходять на видноту у міжнародних туристичних маршрутах. Навіть за нинішніх тяжкі для України часів.
Львів – єдине українське місто, яке потрапило до щорічного рейтингу 100 найпривабливіших туристичних дестинацій світу від «Euromonitor International». Це справді показово: у 2018-му Місто Лева у цьому престижному переліку випередив Тель-Авів, Франкфурт, Ніццу, Ріо-де-Жанейро, багато інших знаних туристичних принад. До того ж – поєднанням архітектурної краси, атмосфери «старої Європи» з розвиненою інфраструктурою: готелями, кафе, закладами культури. У час, коли світ більше цікавиться культурним, неспішним, «живим» туризмом, Львів має всі шанси стати одним із центрів такої нової хвилі.
Київ залишається серед найпопулярніших міст для подорожей як своїх, так і (потенційно) міжнародних туристів. Навіть у 2025-му столиця забезпечила від туристичного збору значну частину надходжень до бюджету. І це – наочне свідчення, що до міста повертається зацікавленість гостей. Український стольний град приваблює не лише своєю історією, архітектурою, культурними подіями, а й тим, що є точкою перетину – тут зручно поєднувати подорож, бізнес, знайомство з нашою країною. Це й кличе до Києва гостей з усіх усюд.
Одеса – традиційне курортне місто для відпочинку. З пляжами, морем, архітектурою, історією. У 2025-му, попри воєнне лихоліття, Одеса демонструє помітне зростання у сфері туризму. Бюджет міста, місцеві бюджети Одещини збільшили поповнення від туризму. Наша «Перлина біля моря» повертає привабливість для українців, цікавить й іноземців. Хоча поки не так рясніє у глобальних рейтингах, як цього нам хотілося б, її унікальне поєднання морського відпочинку, історичної спадщини та помірних цін стає принадливішим для тих, хто шукає альтернативу звичним туристичним маршрутам.
Попри складну ситуацію в країні, навіть в умовах великої війни ці міста й надалі розвивають туристичну інфраструктуру, приймають гостей. Зростання туристичних надходжень допомагає розвивати місцеве підприємництво, інфраструктури, культурні проєкти.
Цього року проти минулого бюджетні надходження від туристичного збору збільшилися в Україні на 36 %. Для багатьох іноземців – це й нагода підтримати нашу країну, побачити її життя на власні очі. Сформувати новий образ України – відкритої, розмаїтої, щедрої, красивої, цікавої.
Залишити відповідь