Суперсила контенту

У київському парку «Наталка» Ольга Пономарьова, мобільний фотограф та контент-мейкер, провела бранч «Контент як СУПЕРсила». Зібралося понад два десятка учасників: SMM-спеціалісти, фотографи, моделі, представники брендів та маркетингових агенцій.

Почалося все зі знайомства одне з одним, а далі учасники зав’язали дискусію про важливість особистого бренду в наш час.

Маркетинг відіграє значну роль в розвитку будь-якого бізнесу, часто змінюються алгоритми в соціальних мережах, а тому фахівцям необхідно створювати нові стратегії та контент. Про це йшлося на бранчі. Говорили і про правила ракурсу, і про пошук клієнтів. Ольга поділилася актуальними підходами до текстового контенту та візуальних матеріалів.

Учасники представили свої роботи, показали приклади успішних кампаній у соціальних мережах, розповіли про свій шлях та помилки, яких зазнавали в роботі. Після обговорення пройшли воркшопи, на яких всі разом створювали фотосесії та контент-план на тиждень. І мали можливість проаналізувати ефективність роботи, поділитися власними лайфхаками, попрацювати з цікавими людьми.

– Надивилася дуже багато бранчів, як взаємодіють експерти зі своєю аудиторією, відтак і самій захотілося організувати масштабний захід з однодумцями, – поділилася Ольга Пономарьова. – Планую зробити зимовий захід, на який маю намір запросити експертів з маргетингу та професійних фотографів.

– Це навіть надихає, коли бачиш, як інші вирішують ті самі завдання, які доводиться вирішувати щодня, – оцінила результати учасниця бранчу Валерія Кейдун.

Під час неформального спілкування учасники обмінювалися контактами, домовлялися про можливу співпрацю. І вкотре переконалися, що якісний контент та особистий бренд є ключовими факторами успіху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company