Дорога ностальгія

Як  свідчить видання «Заборона», українці, які вимушено переселилися закордон, відчувають гастрономічну ностальгію, що спонукає переплачувати за знайомі продукти.

За деякими даними, лише у Польщі знайшли притулок близько 2,5 млн наших земляків. Відтак там відкрилося чимало магазинів зі звичними для українців продуктами та виробниками. Здебільшого, ця продукція на 30–60% дорожча за місцеві аналоги. Й удвічі-втричі – ніж у магазинах України. Але українці готові переплачувати, щоб споживати своє. Не бракує у подібних крамницях і німецьких товарів — як не дивно, сало «Українське» і шпик везуть сюди із Західної Європи.  Ще одна можливість отримати продуктовий набір із батьківщини — приватні перевізники, чиїми контактами українці охоче діляться у телеграм-каналах, а також поштові відправлення. Втім, українська та польська кухні, запевняє гастроексперт Всеволод Поліщук, дуже сильно переплетені, тож вихідцям з України у Польщі багато всього буде знайомим.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company