Формула фокуса

Йдемо в лабораторію магічних перевтілень! Але чомусь перед нами двері звичайної аудиторії зі звичними партами, що поставлено двома острівцями…. Біля них чаклують викладачки Педагогічного інституту столичного Грінченкового університету Юлія Волинець  та Катерина Романенко. Вони знають, як зацікавити найменших школярів на уроках природознавства. Демонструють усілякі фокуси з водою, щоб діти зрозуміли: природа дарує нам чимало див і загадок, але всі вони мають фізичне походження.

Ось перший дослід  – «Ньютонівська рідина». Що магічного у звичайній воді? А додайте до неї крохмалю і харчового барвника, які є на кухні у кожної господині. Звісно, потрібен ще й кухлик, у якому ми все це змішаємо-заколотимо. Якийсь час учасники майстер-класу під керівництвом організаторок вимішували досі не бачену суміш. Яку? А речовину, що одночасно має властивості і твердого тіла, і рідини.

– Завдячуючи таким дослідам школярі зацікавлюються самим предметом,  – розповідає Катерина Романенко. – У них розвивається мислення, мова, вони вчаться спостережливості і концентрації уваги. Для дітей це не лише емоції, а й знання.

Програма майстер-класу насичена  дослідами, що на перший погляд видаються забавкою, а насправді надзвичайно корисні, збагачують учнів практичними знаннями.  Для прикладу, «Кольоровий вулкан»: практиканти відтворили виверження вулкану… із кратера чашки. І яскравими барвами. А «Мрії збуваються» – це дослід із паперовою квіткою: вона розкривається наче справжня. Те, що в природі триває годинами, тут відбулося на очах за лічені хвилини.

«Чаклунки» Юлія Волинець та Катерина Романенко. Світлина авторки

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company