«Мотивент». Так нарекла себе команда київських студентів, яка вивчає галузь комунікацій. Вона створює івенти, тобто події, які знайомлять студентство з майбутніми професіями. Це може бути концерт, музичний фестиваль, виступи відомих ді-джеїв…
Того вечора «Мотивент» знайомив студентський загал з Ольгою Слісаренко та Ігорем Тарнопольським, – продюсерами, котрі працюють в медіаіндустрії.
– Шоу-бізнес у кожній країні розвивається в різних напрямах: Чехія – це країна, де більшу увагу приділяють кіноіндустрії, в Польщі йде велика боротьба саме між телеканалами, – каже Ігор Тарнапольський. – В Україні теж перемогла телеіндустрія. В нас щонайменше два гігантські холдинги змагаються поміж собою – ресурсами, новинами, міжнародними та шоу-проектами. Це боротьба за понад 40-мільйонну аудиторію. Телебачення є фактично інструментом наймасовішим упливу в Україні: не конче бути в епіцентрі подій, можна сидіти перед екранами телевізорів і бачити все «наживу». Тому в цю ефективну технологію масового впливу нині вкладають кошти українські олігархи, на неї зроблять ставку.
Ігор Тарнопольський мав власну группу Kosmozoo, писав пісні, став засновником лейблу Enjoy! Records. Згодом продюсував The Maneken, LAUD, переможницю «Євробачення-2016» Джамалу. Хоча й наголошує: він був менеджером, а не продюсером. Бо продюсер – це фахівець, який займається саме музикою, концертними програмами а він опікувався стратегією, фінансами, організацією.
– Головне – це талант артиста, – констатує Тарнопольський. – Для продюсерів, це така очевидна річ, як сигнал світлофора. Ніхто ж не має сумніву, що світлофор послідовно світить червоним, потім жовтим і згодом зеленим? Питають: «формат – неформат»… Що це таке? Джамала, The MANUKEN, ONUKA ніколи не були отим звичним «форматом». Але вони стали успішними артистами. Тому «неформат» – це лише «бракування» на рівні певного «лейблу», радіостанції, але це точно непогано! Головне – робити те, що приносить успіх!
Ольга Слісаренко – головний продюсер розважальних програм телеканалу 1+1, вважає, що головним правилом, основою успішного шоу має бути «крутий герой», котрий найбільше привертає увагу телеглядачів.
– В кожній успішній історії є він чи вона, одержимі якоюсь ідеєю: вийти заміж, розбагатіти, стати просто потрібним комусь або помститися, – акцентує пані Слісаренко. – В них виникають якісь проблеми, а ми спостерігаємо, як вони намагаються їх подолати. Творячи реаліті-шоу, серіал, найперше треба створити героя. А потім вже думати про локації, сюжет, підбір акторів. Нічого, якщо немає грошей на мега-круте місце зйомок, – можна створювати історію і в дешевому кафе з пластмасовими столиками. Усі будуть дивитися те дійство, бо герой та його життя «качає». Поки людина здатна розрізнювати силуети, розуміти про що йдеться, її буде це захоплювати, вона буде це дивитися.
Як зауважила Ольга Слісаренко, в кожній країні телебачення працює на свою «нішу» аудиторії. В Україні – це переважно жінки, домогосподарки. Якщо країна купує права на франшизу, це не означає, що її знімуть так само, як і в інших країнах. Те, як побачить сюжет та героїв продюсер, так і буде реалізовано медіапроект.
– Ми не вигадуємо несправжніх історій героїв шоу, – пояснила Слісаренко. – Намагаємося створити «різнокольорову палітру» персонажів: той – дуже веселий, та – ненавидить котів… Отак вішаємо на кожного маленькі «ярлички», бо якщо не маркуватимемо наших артистів, вони не запам’ятаються. З дітьми працювати набагато складніше, та в нас на проекті «Голос. Діти» є дуже крута редакторка. Вона сама мама, знає, як «витягти» історію.
Продюсер артиста, продюсер кіно, серіалу, ток-шоу… Всі вони різні, але їх єднає одна спільна риса: готовність викладатися задля успіху справи на всі сто. Пам’ятаєте? Світлофор завжди блимає в єдиній послідовності, це факт.
Залишити відповідь