Креативне «насіння»

Видання «Taxi» повідомило про випуск контрацепції для літніх людей в нових яскравих упаковках, замаскованих під насіння овочів та фруктів.

«Літні люди все ще часто люблять розділяти компанію одне одного, і це чудово, – йдеться на сайті видання. – Проте люди старші 65-ти років з меншою ймовірністю користуються контрацепцією. І мимоволі стають призвідцями поширення у цій віковій групі захворювань, які передаються статевим шляхом. Щоб посіяти насіння для безпечнішого інтимного життя серед людей похилого віку,.. випустили презервативи в найчарівнішій упаковці».

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company