«Meta» ставить на аудіоконтент

Соціальна мережа «Threads», яка належить компанії «Meta і позиціонується як альтернатива X (Twitter), популяризуватиме подкастерів. Оновлюється вигляд посилань на подкасти в стрічці: тут з’являться кольорові фони та зображення-прев’ю, що дозволить легше знаходити подібний контент. У профілях авторів також з’явиться спеціальне поле для посилання на подкаст — у такому оформленні, щоб привертати увагу підписників.

У Meta не приховують, що прагнуть стати основним місцем для обговорення аудіошоу. Хоча Threads не планує розміщувати подкасти напряму, розробники обіцяють додати аналітичні інструменти для творців і нові функції для відкриття контенту.

Ці оновлення можуть бути особливо важливими для українських користувачів і творців подкастів. По-перше, через повномасштабну війну попит на глибший, рефлексивний контент зростає — саме цю функцію часто й виконують подкасти. По-друге, в умовах інформаційної війни платформи з адекватною модерацією, як Threads, можуть стати безпечнішим середовищем для дискусій. І по-третє, для незалежних медіапроєктів, що вже використовують Threads як канал комунікації, нові функції дають можливість краще взаємодіяти з аудиторією та просувати власні формати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company