Одяг та аксесуари можуть бути не тільки окрасою гардероба. У важкі часи вони стають потужним джерелом допомоги.
Чимало українських брендів давно відомі за межами країни. Вітчизняні дизайнери ANDRE TAN, Лілія Літковська, Руслан Багінський та інші популяризують українську культуру, докладають своє посутнє, для того щоб світ активніше долучався до України. І, звісно ж, допомагають нашим героїчним Збройним силам.
Іван Фролов, один із наймолодших українських дизайнерів, створює приголомшливе жіночне вбрання високої моди. Його носять визнані світом поп-зірки, серед яких – Beyoncé, Dua Lipa та італійський рок-гурт «Måneskin». Від початку повномасштабного російського вторгнення Іван разом зі своєю командою розробляв екіпірування для військових. І започаткував благодійний проєкт «FROLOVHEART» – обмежену колекцію з ручною вишивкою у формі серця. Так зумів зібрати 4 мільйони гривень, які передали фондам Маші Єфросиніної «Фонд Маша» та Сергія Притули «NEST».
Дизайнерка Лілія Літковська, засновниця бренду «LITKOVSKA», створює одяг, поєднуючи класику, сучасність та українські мотививи, стирає межі між чоловічим та жіночим стилями. Свої колекції успішно представляє на світових тижнях моди, зокрема в Парижі, де тепер мешкає. Коли почалася повномасштабна війна, дизайнерка на Лондонському тижні моди вийшла до глядачів з плакатом «Help Mariupol and Azovstal Now». Цього року разом із британським дизайнером Ніком Найтом Лілія створила благодійну колекцію вбрання з блакитно-жовтими квітами. Всі кошти з продажу передадуть на допомогу постраждалим українським дітям. Через організацію «Be an Angel e.V.», яка з березня 2022 року опікується евакуацією.
Всесвітньо відомий дизайнер головних уборів Руслан Багінський, чиї вироби носили Олена Зеленська, Мадонна, навіть королева Єлизавета II, для якої Руслан створив унікальний капелюх на знак подяки за підтримку Великою Британією України, випустив бейсболки у традиційних кольорах українського прапора. Всі кошти від їх реалізації передали на потреби ЗСУ. До того ж Руслан пожертвував 1 мільйон гривень для відновлення дитячої лікарні «Охматдит».
На недавньому «Українському тижні моди» («Ukrainian Fashion Week») під час показу Andreas Moskin на подіум вийшли українські військові, які втратили кінцівки, і це не лише соціальна адаптація та підтримка поранених українських захисників, а спроба вкотре «мовчки волати» світові про реалії українського сьогодення.
Залишити відповідь