«Милий та потворний» захопив ринок

Іграшковий монстр на ймення Лабубу став справжнім феноменом маркетингового ажіотажу: завдяки шаленій популярності гендиректор компанії «Pop Mart», яка випустила цю м’яку іграшку-брелок, за день розбагатів на 1,6 мільярда $.

Пухнаста забавка авторства художника з Гонконгу Ка-Сінг Луна набула такої популярності завдяки соціальним мережам «TikTok», «Instagram» та «X». Відтак попит значно перевищив пропозицію: колекціонери шикуються в черги зранку, а  лімітовані випуски розкуповують за секунди. Ціни на вторинному ринку сягають сотень доларів за одну іграшку.

Компанія «Pop Mart» запустила власну криптовалюту Labubu на базі Ethereum.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company