Народження портрета

Для всіх охочих зануритися в атмосферу малярства викладачі та студенти Національній академії образотворчого мистецтва влаштували майстер-класи із живопису.

Почати довірили другокурсниці академії Євгенії Лук’яненко, під опікою її викладача художника Анатолія Зорка. Спершу вона пильно розглянула запрошену натурницю. Почала роботу зі швидких, але впевнених мазків олійною фарбою, які поволі сходилися, народжуючи неймовірний чутливий портрет.

Вражало, як невимушено ніжно-рожева, смарагдова навіть чорна барви утворили гармонійну композицію. Євгенія м’яко та послідовно розтушовує олійні фарби для передання чіткості й точності своєї роботи. Спостерігати, як вона пише картину, справжня насолода: щоразу рух  пензля творить нові дива.Євгенія зізнається, що за час навчання в академії мовби розкрилилася, сама відчуває, як змінюється її стиль та техніка.

Навіть після того, як картина на перший, побіжний погляд видається завершеною, творець вносить у неї корективи, вдосконалює у найтонших рисах.

До майстер-класу долучилися третьокурсники академії Яна Козакова та Василь Тимошенко. Кожен обирає свою техніку виконання портрета:  Яна для початку робить ескіз вугіллям, а вже потім працює олійними фарбами, і доволі різкими, динамічними рухами зафарбовує фон. А Василеві до вподоби alla prima – техніка живопису «на одному подихові», характерна для імпресіонізму. Щоб фарба не встигала висохнути між шарами. Картина часто народжується за один сеанс і передає неповторність миті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company