«ДопитливихDay». Таким креативним «ім’ям» назвали свято, яке його творці й організатори явили відвідувачам одного зі столичних торговельних центрів. Спеціально для тих, хто завжди має безліч життєво важливих запитань і хоче отримати на них посутні відповіді. Для тих, хто прагне успіху, але поки що не знає, як його досягти. Для тих, хто має мрію та нестримне бажання впевнено до неї крокувати.
Себто – для школярів і студентів. Щоб вони мали уявлення та склали своє власне враження про різні професії. Бо секретами успіху ділилися саме ті, хто здобув ім’я, гучну славу, та й відповідний матеріальний статус: актори, співаки, дизайнери, музиканти, PR-ники, депутати, політологи та культурологи.
Звісно, жвавий інтерес присутніх викликали «впізнавані обличчя». Їх, «зірок» телебачення, кіно, театру, розпитували найбільше. Про щось, наприклад про заробітки, кумири делікатно, але вперто замовчували, зате охоче відповідали на запитання, звідки брати натхнення та сили, щоб мати життєвий успіх.
Сергій БАБКІН, музикант: «Для того, аби завжди йти вперед, достатньо мрії. Але обов’язково недосяжної. От ти ніби вже підходиш до неї, от-от дотягнешся, вхопиш, а ні – вона знову далеко попереду. Це як вічний двигун: якщо твоя мрія захмарна, ти будеш рухатися до неї постійно».
Дмитро СТУПКА, актор: «У кадрі здається, що професія актора не вимагає особливих зусиль, але це дуже важко. Особливо важко, коли зйомки відбуваються на натрі, за межами студії. Це завжди непередбачено, а інколи вкрай некомфортно».
Не менше від зіркових майстрів сцени молодь цікавили успішні майстри піару. Схоже, доти школярі мали вельми загальне уявлення про те, чим займаються люди цієї професії. Для прикладу, одинадцятирічна дівчинка заявила: «PR-ник – це той, хто рекламує все поспіль, і йому за це платять». На святі Юлія Павленко, PR-директор телеканалу «112 Україна», пояснювала тонкощі піару. І відтепер моя нова знайома школярка, гадаю, відрізнятиме роботу PR-ника від праці рекламіста.
Довго не відпускали зі сцени дизайнерку-модельєрку Діану Дорожкіну: юні модниці засипали запитаннями. Їх цікавило усе: від процесу створення колекції до модного показу.
Зате депутати і політологи на цьому діалозі мали вигляд обділених сиріт. Символічна оцінка – з огляду на те, що це ставлення молоді, завтрашнього дня України.
Але свято є свято. Діалоги з «кумирами» прекрасно доповнили видовищні виступи артистів. Свою пісню «Зомбі», на яку нещодавно знято кліп, представила молода артистка Kola, українські народні пісні та Гімн України виконав квартет «Шпилясті бандуристи». А завершив концертну програму Сергій Бабкін – піснями «Забери», «Хто далі йде» та «Привіт, Бог!».
«ДопитливихDay» приготував молоді ще й різноманітні конкурсі, майстер-класи, лекції. І навіть майданчики, де можна було пограти у футбол та зайнятися воркаутом. Найактивніших відзначили пам’ятними призами.
Залишити відповідь