«Слово» стало вишиванкою. Музейною

Вишиванка від «Etnodim», присвячена знаменитому харківському коопертаивному будинкові літераторів «Слово», поповнила фонди столичного Музею Івана Гончара.

Сповіщаючи про це у своєму Instagram, представники українського бренду зазначили: «Ми отримали офіційне підтвердження того, що наша робота має культурну цінність для майбутніх поколінь. Не просто бренд, а сучасне національне вбрання, яке вивчатимуть і досліджуватимуть нащадки».

Його створила дизайнерка бренду «Etnodim» Анна Фесенко, учасниця проєкту «Про що моя вишиванка». На ньому стилізовані орнаменти, мистецькі образи корифеїв «Розстріляного відродження». Наприклад, «хвильки» символізують  письменника Миколу Хвильового. Прямі лінії у вигляді смужок берези – Леся Курбаса, а вишні – письменника-гумориста Остапу Вишню.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company