Катерина Гулюк – студентка, кондитерка, фотографиня та блогерка. Створює смачні та красиві десерти ще й надихає інших своїм контентом в Instagram.
– Мені було років 9-10, коли почала готувати за рецептами з інтернету, – пригадує дівчина. – Пекла печиво, пироги – це мені дуже сподобалося. Потім мала дві невдалі спроби взяти участь у шоу «Майстер-шеф», після яких зрозуміла, що не варто витрачати час даремно. Тому просто готувала, готувала… Щораз краще.
– А як з’явився блог?
– Пішла на перші майстер-класи і наприкінці 2018 року вирішила запустити свої десерти у продаж через Instagram. Це було асорті печива. Тоді ще не розуміла, як все працює, що не так… Це наче ти стрибаєш у невідомість. Ще не вміла обробляти та нормально оформлювати фото, але все одно виставила, перший раз запустила свій таргет, рекламу в інстаграмі, але ніхто в мене нічого не купив. Добре, що тоді не опустила руки. Найголовніше – не зупинятися, бо спочатку треба отримати довіру авдиторії. Якщо хочете надавати якісь послуги, пишіть пости, діліться знаннями й оцінками, знімайте в сторіс багато процесу – це дуже-дуже впливає.
Згодом почала щось фотографувати і пішли перші замовлення. Можу сказати, що стрибок, коли сильно виросла професійно, стався тільки навесні 2020 року. І як тільки почала багато практикувати, із замовленнями ставало все краще.
Тепер маю достатньо лояльну авдиторію: кожен раз реагують на сторіс, дякують за рецепти, готують за ними. Головне – ніколи не зупинятися. Ще важливу річ, яку зрозуміла, – це «надивленість»: підписуйтеся на тих блогерів, які у вашій ніші, слідкуйте за ними. Маєте знайти власний стиль, свою родзинку. Пробуйте все, що вам подобається, і тоді точно відшукаєте своє.
– Що тебе мотивувало рухатися далі? Чим надихалася?
– Просто я цим горіла. Розуміла: навіть якщо в мене ніхто не купуватиме – все одно буду готувати. І тоді ж таки збагнула, чому так довго не виходило. Причина банальна: неякісні фото. Люди спершу люблять очима: глянули, їм приглянулося – отоді замовляють. Тих, хто хоче навчитися, мотивуватиме саме результат, як було в мене. Коли ставало краще, казала собі: «О, треба ще і ще – хочу ідеальні десерти».
– Своє перше замовлення пам’ятаєш?
– Так, це було якесь свято, мені написали: «Я давно за тобою спостерігаю і дуже хочу в тебе замовити». Це надихнуло: є фундамент. Не забуду ці приємні відчуття. Ніколи не гналася за грошима: найголовніше завжди було, щоб людям сподобалося, щоб вони поверталися. Багато хто пише: «Я ніколи таких смачних тортів не їв, це були найсмачніші!». Кращої мотивації годі й бажати.
– Як формувала свою рецептуру?
– На майстер-класах отримала базу знань і досі користуюся цими рецептами. Також брала за основу поради зі старих кулінарних книжок, є багато роздрукованих рецептів. Всі їх завжди коригую під своє вподобання методом спроб і помилок.
– Що порадиш тим, хто прагне почати свій бізнес в соцмережах?
– По-перше, знімайте багато процесів у сторіс. По-друге, візуал: класні фотки, гарне освітлення.Треба влаштовувати інтерактиви, наприклад, якісь ігри, рубрики. Звертайте увагу на оформлення сторіс. Робіть окремі хайлайтси. Це така особлива функція на платформі Інстаграм, яка дозволяє користувачам зберігати та показувати свої історії довше, ніж 24 години. Пишіть там ціни на продукцію чи послуги. Коли маєте хоча б трохи контенту в постах і готові постити сторіс, налаштовуйте в інстаграмі свою першу рекламу. Про таргет: краще працює сторіс (треба своїм макетом зачепитися за перші три секунди). Спершу ставте на автоматичну авдиторію, встановлюйте тариф 2 долари на три дні. Але якщо налаштовуєте таргет, гарне «упакування» профілю вже має бути готовим.
Залишити відповідь