«Spotify» «ШУМить» Україною

Українська музика стає популярною, успішною на стримінгових платформах, особливо на «Spotify». Кілька українських артистів та гуртів вже стабільно потрапляють до міжнародних чартів, набирають десятки та сотні тисяч слухачів за кордоном. Значною мірою – саме через згаданий цифровий сервіс музики.

Скажімо, наш електрофольк-гурт «Go_A» має на «Spotify» понад 630 тисяч щомісячних слухачів. Їхня пісня «Shum» свого часу очолила тут глобальний список трендів (Viral 50) –  вперше в історії цієї платформи. У гурту «KALUSH» теж чимала аудиторія – близько 460 тисяч щомісячних прослуховувань. А їхній проєкт «Kalush Orchestra» (що поєднує реп/хіп-хоп із етнічними мотивами) успішно експортує українську музику за межі країни. Співачка Аlyona alyona за рейтингами 2024 року також серед топових українських артистів.

Для наших артистів це справді важливо: платформа «Spotify» має велику міжнародну аудиторію,  доступна у десятках країн. Це ще й швидкий спосіб популяризації через чарти та тренди, можливість «експортувати» українську культуру. Вже згадана пісня «Shum» стала частиною глобального тренду, і це одразу збільшило її охоплення. Мовою, ритмом, стилем своєї музики наші митці теж знайомлять іноземців з Україною, часто без перекладу і без компромісів. Це дієвий спосіб культурної дипломатії.

Очевидне й те, що така популярність творчо стимулює самих виконавців. Якщо треки набирають мільйони прослуховувань, це мотивує створювати ще якіснішу музику, пробувати колаборації, думати глобальними масштабами.

Коли пісня мовою, якою говорять мільйони людей, потрапляє до плейлистів за океаном – це вже не локальна історія. Це сигнал: українське звучання заслуговує світової уваги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company