Куди поїхати влітку, де недорого відпочити, як заощадити у скромному студентському житті? З того приводу «сушив» голову Євген Жиглій, студент третього курсу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана. Але, на противагу більшості, він не змирився з тим, що потрібно сидіти годинами за комп’ютером у пошуку пропозицій, а задумав і створив сайт, який акумулюватиме корисні пропозиції для студентів. Ми попросили Євгена розповісти про свій проект детальніше.
– Від початку він замислювався як сервіс для пошуку роботи, житла та пропозицій щодо подорожей студентам. Перше і друге не «спрацювало»: великий ринок, висока конкуренція. А стосовно подорожей інформація накопичувалася та розповсюджувалася. Потім визріла нова ідея. Молодь зараз активно шукає різні курси з іноземних мов, програмування, спортивні секції. Через те один розділ присвятили самореалізації. І «як десерт» – розвагам. Тут є пропозиції веселого студентського життя: різні заходи, змагання, кінопокази… Сайту дали назву «Studego».
– Ти працюєш із сайтом сам чи хтось допомагає?
– Насправді, був тривалий процес. Спочатку я розповів про нього однокласнику Ігореві Прокопенку. Він з радістю долучився. До того ж він – програміст, відповідає за технічні питання. Далі якось випадково розповів про сайт одногрупнику. Його ім’я Павло Русин. Тепер він – маркетолог проекту. Останньою до нас приєдналась Юлія Кулик, запропонувала «розкрутку» сайту в соціальних мережах.
Єдина дівчина в команді – чарівна Юлія – теж приєдналася до розмови. Розповіла де вони шукають партнерів:
– В мережі достоту багато компаній, готових робити знижки студентам. Ми їх знаходимо і пропонуємо співпрацю. Це дуже зручно. На сайт будуть заходити зацікавлені люди, ті, хто шукає інформацію. Ми її надаємо. Це вигідно і компаніям, бо їх пропозиції матимуть споживачів.
– На творення сайту потрібні кошти. Де їх джерела і як ви ту копійку витрачаєте?
– Відкриття та обслуговування сайту – справа не з дешевих. Ми розраховуємо на велику кількість студентів, тому не можемо не звертати увагу на якість. Цього місяця вносимо другу половину коштів, саме тих, що ми збирали. Вони підуть у розвиток.
– Знаю, що ви формуєте фокус-групу для тестування. Як це відбувається? Чого від неї очікуєте?
– Ми шукаємо студентів різних вузів через соціальні мережі. Нам цікава думка і медиків, і філологів, і фізиків… Плануємо набрати десь зо 100 людей. Вони матимуть змогу першими побачити сайт, дати свою оцінку, коментарі, зауваження та пропозиції. Працюємо для молоді, тому хочемо знати усі побажання.
– Юліє, Ви відповідаєте за зв’язок з громадськістю. Розкажіть, чи плануєте якісь студентські зустрічі, змагання, може, пікніки?
– Так, ми хочемо це зробити. Але поки – лише проекти. Адже сайт тільки створюється.
– І коли відкриваєтеся?
– Наприкінці квітня – на початку травня. Скоро кожен зможе зайти на сайт, знайти там багато цікавої для студентів інформації та пропозицій.
* * *
Дуже хочеться, аби проект «Studego» стартував успішно. Команда однодумців, з якими я познайомилась та поспілкувалася, сповідує простий принцип: не сидіти на місці, бо наші успіхи і наше майбутнє – лише в наших руках. Хіба це не аргумент, щоб «Studego» мав широке коло читачів та відвідувачів?
Залишити відповідь