Цьому сервісу лише 4 роки, але він достеменно підкорив країни і континенти: понад 800 мільйонів коистувачів. Будь-хто може створювати у цьому додатку музичні, танцювальні, комедійні та інші відео. Лаконічні – до хвилини часу. Весь контент, який потрапляє в інформаційний простір платформи, жорстко контрольований, тому тут немає місця дискримінації чи насильству.
https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/
Секрет масовості
На відміну від «YouTube» TikTok абсолютно безкоштовний. Поки що. Тому дуже багато людей пробують тут себе у блогерстві. Аби утвердитися, зажити слави та й заробити грошенят. До того ж ним доволі легко користуватися. Можна зняти будь-яке (в межах допустимого) відео і за якусь годину-дві отримати тисячі, а то й сотні тисяч переглядів. Це можливо за рахунок унікальності сервісу, його алгоритмів. Про що йдеться? Коли хтось викладає відео, TikTok автоматично просуває його в рекомендаціях. І варто цьому відеоролику надбати бодай якийсь актив (лайки, коментарі, повторні перегляди) він неодмінно потрапить в топ публікацій, а це дозволить набрати величезну кількість переглядів.
Ось чому багато компаній взялися просувати свій бізнес саме у цьому сервісі.
Думки ровесників
Вирішив звірити свої враження від TikTok з оцінкою моїх приятелів – студентів-грінченківців. Розпитав, чим їх приваблює цей сервіс і чому, на їхню думку, він такий популярний?
– TikTok дає змогу людям самовиражатися, слідкувати за трендами життя, тощо, – такої думки Анастасія Хоменко. – Це одна з небагатьох платформ, користувачі якої є людьми толерантними. Тут багато хто може знайти підтримку, натхнення.
– TikTok популярний, бо це легка можливість отримати різноманітні емоції. Короткі відео передають те, чого ми позбавлені в «сірих буднях», – переконана Ксенія Ляпіна.
– З ним можна «вбити час», але тут-таки дізнатися щось корисне, – пояснює Валерія Постнікова. – TikTok приваблює багатством розмаїтого контенту. І дає можливість будь-кому продемонструвати свої таланти.
Мамо, я тіктокер!
Відколи з’явився TikTok, я й гадки не мав, що робитиму контент для цієї платформи. Проте не святі горшки ліплять – якось виклав і своє відео на сервісі. За ним друге, третє… Спершу мої відеосюжети переглядали одиниці, але згодом дещо почало потрапляти до рекомендацій. Я з дитинства люблю гумор, тому залюбки знімав комедійні сценки. Нині для своїх відеороликів використовую різноманітні теми. За пів року вже надбав 1300 підписників. Звісно, це не багато, але це вже щось, для того щоб працювати з настроєм. Викладаю відео тричі на день. Не завжди вони рясніють переглядами та лайками, але це почасти пов’язано і з нестабільністю алгоритмів самого TikTok.
Не знаю достеменно, чи принесе мені ця платформа колись гроші та популярність, але я від неї просто у захваті. Настільки, що успіх чи невдача в майбутньому мене не вельми й хвилюють.
Залишити відповідь