Тридцять третій, провальний…

За перший вікенд широко розрекламований американський фільм «Марвели» зібрав у прокаті майже вдвічі менше коштів, ніж очікувалося.

Навіть з бюджетом у 220 мільйонів доларів та зі 100 мільйонами, витраченими на рекламу, стрічка показала найгірший старт. Національні страйки вплинули на маркетинг, але експерти вважають, що це лише одна з причин краху касових зборів.

«Марвели» – 33-й фільм кіновсесвіту. Він став продовженням стрічки «Капітан Марвел», яка вийшла у 2019 році, та мінісеріалу «Міс Марвел» 2022 року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company