За два роки вона встигла закохати у себе всю Україну, а її сукні вже давно полюбилися Тіні Кароль, Каті Осадчій, Надії Дорофеєвій… Бренд жіночого одягу «Dafna May» було створено 2016 року випускницею Regent’s University Дафною Майберг у Лондоні.
10 років Дафна провела в Англії, і це сформувало її погляди на модний стиль, потвердило у думці поєднувати функціональність, практичність одягу з жіночністю та витонченістю. Увага до деталей, жіночні силуети, унікальні принти та незвичайний крій – це родзинка бренду «Dafna May».
– Вже у 14 років зрозуміла, що хочу бути дизайнером одягу, а майбутнє пов’язати насамперед з модою, – зізнається Дафна Майберг. Її дебютна колекція «Солодкі 16» з’явилася завдяки… цукеркам. «Цукерки ж різні бувають, і жінки відрізняються одна від одної. Я мріяла, щоб дівчата, вдягаючи мій одяг, відчували себе цукерочками», – жартує Дафна.
Перша колекція видалася напрочуд яскравою та сонячною, легкою та жіночною. Саме такий одяг потрібен у літню пору.
Взимку нинішнього року, на Українському тижні моди «Ukrainian Fashion Week» дизайнерка представляла свою четверту колекцію «CAVIAR» до сезону осінь-зима 2018/19. Цього разу Майберг відійшла від світових трендів: бузковий кольору та прозорої клейонки.
– Цю колекцію присвячено моїй мамі, – пояснює Дафна. – Саме її стиль надихнув мене створити одяг для сильних, впевнених у собі дівчат, які надають перевагу жіночності та сексуальності.
Її нову колекцію урізноманітнюють оригінальні принти: симбіоз цукерок та гороху з першої колекції трансформувався у зображення чорної ікри. Плаття із принтами банок кав’яру стали виявом такої собі іронії на тему уявлень про розкіш і достаток 80-х.
Показ запам’ятався провокативним вбранням та стриманими кольорами. «Dafna May» надала перевагу чорному, насиченому синьому, білому кольорам та хакі. Об’ємні сорочки, шкіряні тренчі, плаття на одне плече повертають нас на декілька десятиліть назад.
Родзинкою показу стало плаття-піджак з відвертим декольте. Здавалося б, воно так і залишиться для подіуму, бо у повсякденному житті носити його просто так вкрай «ризиково». Проте модницям незвичайне вбрання сподобалося.
– Купили одразу ж після показу, – каже Дафна. – Звісно, його можна комбінувати з вечірніми вбраннями, або базовими речами.
Дизайнерка розповіла, що її надихають сім’я, друзі, країни, де вона буває, і, звісно ж, мистецтво. Вона слідкує за іконами стилю, часто її творчу уяву збурює поп-арт.
Вона вирішила розвивати свій бізнес саме в Україні. Вірить у нашу країну, переконана: маємо величезний потенціал для гідного європейського життя.
Із кожною наступною колекцією одяг Дафни стає популярнішим, упізнаванішим. Сподіваємося, зовсім скоро «Dafna May» порівняється з найкращими світовими брендами – рівною серед рівних.
Залишити відповідь