Попри те, що з платники податків України стягнуть цього року на «Єдиний телемарафон» ще півмільярда, народний депутат Ярослав Юрчишин прогнозує, що 2024-й стане для нього вирішальним: маємо проблеми з міжнародною фінансовою допомогою, бракує коштів за всіма напрямками.
Загравання української влади з громадянами за допомогою телемарафону мали б завершуватися: цей пропагандистський проєкт дедалі зриміше перетворюється на цитатник офісу Президента. Більшає курйозних та контроверсійних ситуацій в етері, суспільна віддача від медійної продукції на понад мільярд гривень сходить на пси.
Дійсність, коли «піпл хаває» вже не працює, хоча інформаційна «арестовичизація» а, певно, залишила суспільний відбиток. Далебі сьогодні з вуст «марафонців» важко беззастережно та впевнено вірити у «літо в Криму», яким його могли уявляти на Банковій, коли анонсували контрнаступальні операції. Результат: новинний марафон зупинився… на «95-му кварталі».
Нещодавно Міністерство культури та інформаційної політики України підтвердило, що для працівників телеканалів, які беруть участь у телемарафоні «Єдині новини», зберігається бронювання від мобілізації. Що прикметно: до зігрітих теплою ванною журналістів телемарафону додали… персонал ДП «Пересувний цирк України». Схоже, саме артисти цирку гармонічно вписуються в команду марафонців. До слова, журналісти «Bihus.Info», посилаючись на відкриті джерела, заявляють, що в Україні від 540 000 до 700 000 заброньованих громадян.
Справа не у старанному відбілюванні «марафонцями» радників офісу Президента, чи головного президентського офісменеджера, який, за спостереженнями моніторингових медіа, цитується надто часто, мало не при кожній події в країні. З повторами на «перекур» міністра закордонних справ. Справа у фінансовій складовій цього затратного шоу. Президент знайшов для себе власний медіахолдинг, де коліщатка крутяться за рахунок вдячних олігархів та платників податків. Жодних опозиційних чи пекучих на критику влади язиків, деолігархізоване за планом очільника держави тло, при якому «за каденції» Олександра Ткаченка суворо вводили в єдину інформаційну сітку для обговорення «потрібні» господарю теми. Більшість телеканалів, за винятком хіба що «Суспільного», не дотримуються балансу, представляючи політичні сили.Згідно з моніторингом «Детектора медіа» у першому кварталі 2024 року представники опозиційні політсили з’являлися в ефірі телемарафону значно рідше, ніж народні депутати з владної фракції «Слуга народу».
Звісно, радіймо, що на наших телеканалах немає гидавої «солов’йовщини-скабєєвщини», яку мають плюгаві сусіди по той бік фронту. Хоча радості мало: громадяни застигли в очікуванні фінального свистка цього таки дорогого інформаційного матчу в одні ворота за наші гроші.
Залишити відповідь