Компанія «Mastercard» оголосила про швидкий запуск програми «Biometric Checkout Program», яка дозволить покупцям розплачуватися на кас…і усмішкою або помахом руки. Як заявив представник компанії, система біометричних перевірок допоможе робити платежі швидше.
«Надійна технологія, яка використовує ваше обличчя або відбиток пальця для розблокування телефону, тепер може допомогти покупцям прискорити процес оформлення замовлення, — заявили в компанії. — З новою програмою Mastercard для перевірки біометричних даних все, що вам потрібне — це ви самі».
За словами представників Mastercard, система біометричного сканування скоротить черги та гарантуватиме більшу безпеку, ніж стандартна кредитна чи дебетова картка.
«Після реєстрації немає потреби уповільнювати чергу на касі, коли обшукуєте кишені чи сумку, — переконують фахівці компанії. — Споживачі можуть просто перевірити рахунок і усміхнутися в камеру або провести рукою над пристроєм для зчитування, щоб заплатити», — надала інформацію компанія.
Також у «Mastercard» наголосили, що всі дані клієнтів буде зашифровано, щоб не порушувати політику конфіденційності. Компанія зробили прогноз, за яким ринок безконтактних біометричних технологій може досягти $18,6 млрд вже до 2026 року. За їхніми даними, 74% споживачів користуватимуться новим методом.
Втім деякі експерти не приховують скепсису.
Сьюзі Майлз, партнер юридичної фірми «Ashfords», яку цитує видання «The Guardian», прокоментувала: «В «Mastercard» особисто визнали проблеми з даними та безпекою, які виникають із використанням біометричних даних. Пароль, на відміну від усмішки чи помаху руки, можна змінити. Якщо зловмисники зламають біометричні дані, ризик шахрайських дій буде значно вищим, ніж при способах оплати, які існують нині».
Майлз додала, що системи розпізнавання осіб на касах можуть збирати інформацію про людей, які не використовують такі способи оплати.
«Оскільки біометричні платежі стають все більш поширеними, захищати права людей на недоторканність приватного життя буде складніше», — сказала юристка.
Перші пілотні проєкти запустять у п’яти супермаркетах Бразилії. Покупцям необхідно зареєструватися для біометричних платежів у магазині або через Payface.
Далі компанія зосередиться на запуску технології на ринках Південної Америки, Близького Сходу, Африки та Азії.
Залишити відповідь