Весільна мода з українським характером

Барселонський «Bridal Fashion Week» – одна із найпрестижніших світових подій у царині весільного та вечірнього вбрання – зібрав понад 24 000 відвідувачів, 400 брендів із 32 країн. Українські кутюр’є вразили поєднанням національного коду та високої моди.

Нашу країну представляли майже 50 брендів. І зробили це по-справжньому яскраво. Красою символіки, ручної роботи, оздоблення і глибинною ідентичністю колекцій.

Особливо запам’яталися поціновувачам високої моди весільні вбрання від брендів «WONÁ Concept» та  «Eva Lendel». Ці бренди зі Львова підкорюють світ витонченими силуетами, преміальними тканинами та елегантністю. Кожна сукня – це справжній витвір мистецтва.

Засновниці бренду «Milla Nova» сестри Зоряна та Ірина Сенишин не лише створюють розкішні весільні сукні от-кутюр, а й активно допомагають Україні: на своєму сайті зазначають, що 10% прибутку спрямовують на підтримку ЗСУ. Їхні витвори — це гармонія сучасності й традиції.

Перлиною подіуму стала колекція від «Ricca Sposa». Дизайнерка Юлія Лобачова понад 13 років працює над тим, аби вбрання кожної нареченої було не просто ідеальним, а омріяним. Бренд активно розширюється, має клієнтів по всьому світу.

У виставкових павільйонах свої новинки також презентували: «Katy Corso», «Andreas Moskin», «Oksana Mukha» та інші бренди, що стали символами нової української весільної моди. В їхніх роботах – дух покоління, що перетворює історію на стиль.

Потужна з’ява українських модельєрів на «Bridal Fashion Week» – не лише про моду. Це про культурний діалог, про імідж країни, про тих, хто навіть у найважчі часи продовжує створювати і надихати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company