Викручуються…

Все більше китайських судновласників відмовляються давати свої танкери для транспортування російської нафти. Тому такі поставки часто відбуваються з перевантаженнями у морі, попри малу відстань між країнами.

«Логістично ризикованим і дорогим переміщенням нафти» назвало цю оборудку видання «Bloomberg». І повідомило, що малі судна використовуються для трансферу між російським портом Козьміно і водами біля Йосу в Південній Кореї, де вантажі передаються з корабля на супертанкери для наступного етапу подорожі до Китаю.

За даними «Bloomberg», до такої схеми із перевантаженням нафти у морі залучено щонайменше дві китайські компанії — судновласник «Cosco Shipping» і трейдер «Unipec».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company