Як нас полюють

В епоху соціальних мереж таргетована реклама зустрічається постійно. Instagram і TikTok самі пропонують сторінки, де можна знайти потрібні товари чи послуги. Однак пересічний користувач нечасто замислюється над тим, який великий вплив мають ті, хто створює цей контент і запускає рекламу.

Останніми роками професія спеціаліста з SMM (Social Media Marketing) стала надзвичайно популярною. Серед оточення, напевно, знайдеться той, хто працює у цій царині. Маркетинг у соціальних мережах набув величезного значення для бізнесу, позаяк достатньо просто згадати щось у пошуку, і вже за кілька годин побачите обшир релевантних пропозицій.

З одного боку, цей підхід економить особистий час і допомагає швидко прийняти рішення. Але не варто забувати: кожна сторінка відомого бренду – це ретельно спланована стратегія. Перед тим як розпочати ведення профілю, smm-спеціалісти розробляють персоналізовану стратегію, що містить детальний аналіз цільової аудиторії. І кожен споживач може стати частиною цієї аудиторії.

Одним із таких прикладів є популярний український бренд одягу «CHER 17», який активно просуває свої товари через соціальні мережі. І використовує всі відомі маркетингові прийоми, щоб усунути можливі заперечення покупця та заохотити його до покупки.

Соціальні мережі тепер виконують ту саму роль, що й реклама на телебаченні десятиліття тому. Згадайте фразу «свято наближається», й одразу викликають асоціації з Coca-Cola. Схожий ефект використовують соцмережі: увесь контент спрямований на виклик емоцій, опрацювання заперечень, перетворення користувача із потенційного покупця на постійного.

Таргетована реклама допомагає знайти саме той магазин, який вам потрібен, а контент бренду переконує у правильності вибору. Але чи насправді це усвідомлений вибір? Відповісти на це складно, адже на рішення впливають безліч факторів: починаючи від того, як користувач соцмереж підходить до вибору товарів та послуг, і закінчуючи тим, чи входить він до цільової аудиторії конкретного бренду.

Та не варто забувати, що багато заперечень вже передбачено та опрацьовано контентом, який бачите. А тренди, що панують в інтернеті, часто створені штучно для підвищення попиту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company