Японський бренд з українським натхненням

Українські художниці Сомарі Пташка, Зіна Ісупова, Анастасія Пасічник і Вікі Берг, які нині перебувають у Німеччині і є членкинями «Ukrainian Cultural Community» (UCC), створили футболки, лонгсліви і сумки з власними малюнками для німецької філії японського бренду «Uniqlo».

Цей проєкт є частиною ініціативи «Uniqlo» під назвою «UTme», яка дає можливість покупцям самостійно розробити дизайн одягу, додавши до нього текст, зображення, принти або наліпки прямо у магазині. Брендові речі українських художниць можна придбати в одному з берлінських магазинів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company