«Ziferblat» з мальвою

Український ювелірний бренд-трендсеттер «SOVA» у співпраці з українським дизайнером Іваном Фроловим створили унікальні прикраси для сценічних образів гурту «Ziferblat», який тепер представляє Україну у пісенному конкурсі «Євробачення». 

Іван Фролов славиться своїми неординарними сценічними образами для Бейонсе, Дженніфер Лопес, Доджи Кет та інших зірок шоу-бізнесу.

Центральним елементом цієї візуальної історії є мальва, яка ніби «проростає» з костюмів. В українській культурі ця квітка символізує любов до рідної землі, силу, віру та надію. Кожен вигин мальви, її тонкі виразні лінії виведено вручну в єдиному екземплярі. Кольори прикрас підібрано відповідно до вбрання артистів: малинова каблучка для соліста групи, а також синя та бірюзова підвіски для інших музикантів.

Комерційна директорка бренду Анна Коваль зазначає, що ювелірний дім вперше створював прикраси, як частину цілісних сценічних образів, проте команда пишається тим, що тепер ця прикраса «звучить» на цілий світ голосом України.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company