Ще навчаючись на першому курсі журфаку столичного Грінченкового університету, Ксенія Ляпіна разом з одногрупницею створили власне інтернет-видання «САЛО НАПИСАЛО».
– Це видання від молоді та для молоді, – пояснює Ксенія. – Ми компанія однодумців, створюємо контент задля розвитку української культури. Показуємо нашу Батьківщину, її нові обличчя, місця, проєкти. Молоду прогресивну Україну. Розповідаємо, як позбуваємося комплексу меншовартості та русифікації, створюємо щось красиве.
– Як народжувалося видання?
– Спочатку з одногрупницею придумали назву, далі створили дизайн сайту. Я ще з коледжу маю навичку створення сайтів, тоді, звісно, ще дуже примітивних.
Попри всі сумніви, створили «САЛО НАПИСАЛО» дуже швидко. До нас доєдналися одногрупники і вже за два тижні разом напрацювали наповнення сайту, реалізували ідеї, вигадали щось нове. 4 січня – ідея, а 19 січня вже відбувся запуск і представлення світу. Так і народилося видання.
– Можеш назвати три основні правила «САЛО НАПИСАЛО»?
– По-перше, пишемо винятково українською. По-друге, пишемо виключно про Україну, українських людей, культуру, – про все, що стосується нашої держави, а не іншого світу. І трете правило – більше концентруємося на культурі, ніж на політиці. Ми є культурним молодіжним інтернет-виданням – саме в цьому полягає концепція.
– Які посади є у виданні, за якими критеріями відбувається відбір кадрів?
– Я – головна редакторка, власниця. Відповідно це незмінна історія. Є посада текстового редактора, коректора, копірайтера, візуального редактора, тіктокера, адміністратора твітера та фотографа (у нас за 2 останні ніші відповідає одна дівчина).
Для відбору є певні критерії. По-перше, дивлюся на те, що людина пише в анкеті набору в команду. Перед набором ми завжди публікуємо гугл-форму, це і є наша анкета. Люди заповнюють її, а потім з ними зв’язуємося. Я дивлюся на оперативність та на якість виконання тестового завдання.
Завжди беру тих, хто заповнює максимально всі пункти, які прописую, оголошуючи набір у команду.
– В чому особливість дизайну вашого видання?
– Найперше в соціальних мережах кожна наша рубрика має свій колір: «Мистецтво» – рожевий, «Люди» – жовтий, «Наука» – фіолетовий, «Авторське» – синій. Також у нас є рубрика новин «НАШКВАРЧАЛО» і в ній обов’язково присутні всі кольори «шкварок». Маємо власний стікерпак зі «шкварками». Обов’язково дотримуємося стилістики видання. Наприклад, зараз у нас на кожному пості, окрім «НАШКВАРЧАЛО», є градієнтові кольори.
Це якщо загалом про ключові особливості видання.
– Що відрізняє ваше медіа від інших?
– Назва, концепція, рубрики, ідея зі «шкварками». Воно унікальне навіть тим, що ми дуже багато співпрацюємо з молоддю. Позиціонуємо себе як молодіжне інтернет-видання, а цю медійну нішу ще не надто заповнено.
Дуже пишаюся нашим поколінням. Я за те, щоб давати дорогу молодим. Цим, власне, і займаємося: відкриваємо нові обличчя, молоді.
Впевнена, що ми перетворюємо не тільки кожен сам себе і своє покоління на кращих особистостей. Ми перетворюємо Україну – на зовсім іншу, класну країну, з неймовірними людьми. Про це просто гріх не розповідати!
Залишити відповідь