Ксенія Ляпіна: «Я за те, щоб давати дорогу молодим»

Ще навчаючись на першому курсі журфаку столичного Грінченкового університету, Ксенія Ляпіна разом з одногрупницею створили власне інтернет-видання «САЛО НАПИСАЛО».

‎– Це видання від молоді та для молоді, – пояснює Ксенія. – Ми компанія однодумців, створюємо контент задля розвитку української культури. Показуємо нашу Батьківщину, її нові обличчя, місця, проєкти. Молоду прогресивну Україну. Розповідаємо, як позбуваємося комплексу меншовартості та русифікації, створюємо щось красиве.

Як народжувалося видання?

– Спочатку з одногрупницею придумали назву, далі створили дизайн сайту. Я ще з коледжу маю навичку створення сайтів, тоді, звісно, ще дуже примітивних.

Попри всі сумніви, створили «‎САЛО НАПИСАЛО»‎ дуже швидко. До нас доєдналися одногрупники і вже за два тижні разом напрацювали наповнення сайту, реалізували ідеї, вигадали щось нове. 4 січня – ідея, а 19 січня вже відбувся запуск і представлення світу. Так і народилося видання.

Можеш назвати три основні правила «САЛО НАПИСАЛО»?

– По-перше, пишемо винятково українською. По-друге, пишемо виключно про Україну, українських людей, культуру, – про все, що стосується нашої держави, а не іншого світу. І трете правило – більше концентруємося на культурі, ніж на політиці. Ми є культурним молодіжним інтернет-виданням – саме в цьому полягає концепція.

Які посади є у виданні, за якими критеріями відбувається відбір кадрів?

– Я – головна редакторка, власниця. Відповідно це незмінна історія. Є посада текстового редактора, коректора, копірайтера, візуального редактора, тіктокера, адміністратора твітера та фотографа (у нас за 2 останні ніші відповідає одна дівчина).

Для відбору є певні критерії. По-перше, дивлюся на те, що людина пише в анкеті набору в команду. Перед набором ми завжди публікуємо гугл-форму, це і є наша анкета. Люди заповнюють її, а потім з ними зв’язуємося. Я дивлюся на оперативність та на якість виконання тестового завдання.

Завжди беру тих, хто заповнює максимально всі пункти, які прописую, оголошуючи набір у команду.

В чому особливість дизайну вашого видання?

– Найперше в соціальних мережах кожна наша рубрика має свій колір: «Мистецтво» – рожевий, «Люди» – жовтий, «Наука» – фіолетовий, «Авторське» – синій. Також у нас є рубрика новин «НАШКВАРЧАЛО» і в ній обов’язково присутні всі кольори «шкварок». Маємо власний стікерпак зі «шкварками». Обов’язково дотримуємося стилістики видання. Наприклад, зараз у нас на кожному пості, окрім «НАШКВАРЧАЛО», є градієнтові кольори.

Це якщо загалом про ключові особливості видання.

Що відрізняє ваше медіа від інших?

– Назва, концепція, рубрики, ідея зі «шкварками». Воно унікальне навіть тим, що ми дуже багато співпрацюємо з молоддю. Позиціонуємо себе як молодіжне інтернет-видання, а цю медійну нішу ще не надто заповнено.

Дуже пишаюся нашим поколінням. Я за те, щоб давати дорогу молодим. Цим, власне, і займаємося: відкриваємо нові обличчя, молоді.

Впевнена, що ми перетворюємо не тільки кожен сам себе і своє покоління на кращих особистостей. Ми перетворюємо Україну – на зовсім іншу, класну країну, з неймовірними людьми. Про це просто гріх не розповідати!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company