Нині навіть мода воліє стояти обіч геополітики. Як повідомило найвпливовіше у світі модне видання «Vogue», двадцять незалежних світових брендів об’єдналися, щоб підтримати Україну.
Чи не першим долучилися до цієї кампанії бренд «Balenciaga» і його материнська компанія «Kering». На своїх сторінках у соцмережах вони, закликавши до миру, анонсували «значні пожертви» Агентству ООН у справах біженців UNHCR. Французький виробник предметів розкоші «Louis Vuitton Moët Hennessy» сповістив, що пожертвував 5 мільйонів євро Міжнародному комітетові Червоного Хреста. Знаний британський лейбл «Erdem» теж підтримав цей благородний рух: усі доходи флагманського магазину та веб-сайту за перші вихідні квітня передав Британському комітетові Міжнародного Червоного Хреста, а також міжнародній допомоговій організації «Save the Children» та ЮНІСЕФ. Заявила про намір зробити пожертви і компанія «Ganni»: пообіцяла передати 11200 фунтів стерлінгів Данській раді у справах біженців, яка працює в Україні.
Окрім суто фінансової, відомі світові бренди надають щедру гуманітарну допомогу. Наприклад, будапештський лейбл «Nanushka» співпрацює з угорською благодійною службою Мальтійського ордена: забезпечують українських біженців проживанням, харчуванням, одягом та транспортом. А менші бренди, серед них понад 20 незалежних компаній, влаштовують благодійні ярмарки та онлайн-аукціони, прибуток від яких передають благодійним організаціям.
Українська індустрія моди теж не скупиться. Наш бренд якісного багатофункціонального одягу «Sleeper», для прикладу, всі доходи з онлайн-продажів переказує столичній лікарні «Охматдит», яка надає невідкладну допомогу дітям з усіх куточків України. Українська дизайнерка Наташа Зінько з Лондона збирає кошти на закупівлю медикаментів для тих, хто перебуває в Україні. Її бренд співпрацює безпосередньо з Українським Червоним Хрестом.
Свій внесок в економіку країни роблять і ті українські бренди та дизайнери, що продовжують або відновлюють діяльність. Так, Руслан Багінський в Інстаграмі повідомив, що його компанія повертається до роботи. «…Ми відновили роботу у Львові… Крок за кроком. Ми знайшли житло для співробітників. Ми привезли обладнання та тканини з Києва. Орендували виробниче приміщення. Це історія про найскладніший час для команди РБ, але це наша історія»,– написав засновник бренду.
Залишити відповідь