Не подумайте нічого непристойного. Йтиметься лише
про інстаграм і його часом дивні рекорди та тенденції. Тож, розпочнемо з
найцікавішого та найсвіжішого зі світу цієї соціальної мережі.
6 лютого минулого року відома американська модель Кайлі Дженнер виклала в
інстаграм фото зі своєю донечкою, і воно зібрало 18 млн вподобань. А вже цього року на сторінці World Record
Egg з’явилася світлина… звичайнісінького курячого яйця, яка перевершила
попередню рекордсменку (понад 44 млн уподобань), ще й підняло потужну хвилю
коментарів, новин у ЗМІ та відео серед «ютуберів» на цю тему. Навіть сама Кайлі
виклала у мультимедійному мобільному додатку обміну
фото та відео «Snapchat» відео-файл, як розбиває об асфальт яйце. А в
мережі з’явилося ще 45 сторінок з точнісінько такими ж курячими яйцями на
заставках. Щоправда, на заставці однієї сторінки куряче яйце біле, а не жовте,
як «в оригіналі». Про кількість профілів, котрі додали у свій опис згадування
про славнозвісне яйце, страшно навіть подумати.
Цілком логічне запитання: якщо якесь куряче яйце
на білому тлі може набрати таку кількість «лайків», то чому не можуть мої фото?
Відповідей на це болюче запитання може бути
кілька.
По-перше, причина в ідеяї. Автор сторінки з яйцем мав
чіткий меседж – побити рекорд Кайлі Дженнер отаким от звичайним фото. Очевидно,
саме тому цю ідею швидко підхопили, почали поширювати в усіх соціальних мережах,
і після кожного жарту популярність (а разом із нею і кількість вподобань) лише
зростала.
По-друге, використання імені відомої особи у себе в
дописі. Адже тим, хто цікавився творчістю чи життям Кайлі, інстаграм пропонував
переглянути і цю публікацію з яйцем.
І по-третє, мова: якщо прагнете величезного охоплення,
дописуйте англійською.
Але якщо не мітите на місце нового рекордсмена за
кількістю вподобань, а просто хочете уламати додатковий шматочок популярності, дослухайтеся
кількох порад.
Активність, активність і ще раз активність! І мова не лише про
публікації, адже набагато частіше ваші підписники переглядають сторіс. І не
варто звітувати про кожен свій крок чи
кидати беззмістовні відео з масочками. Все, що ви публікуєте, має бути або
корисним, або цікавим, або смішним, інакше користувач «не клюне».
Будьте унікальними! Не повторюйте чужі
профілі та ідеї, створюйте контент самостійно.
Хештеги і локації. Слідкуйте, щоб ваші
локації відповідали об’єктам на фото (популярними ви не станете, якщо вас
зловлять на обмані) а хештеги були актуальними. Чим популярніший тег і локація
— тим більше охоплення. АЛЕ!!
Будьте уважними до кількості хештегів, які залишаєте.
Тексту бути! Писати про свої враження і думки, відгуки чи
навіть довгі освітні пости – це краще, ніж цитатки під «фото у дзеркалі».
Не накручуйте підписників! Така аудиторія
зникає так само швидко, як і з’являється, і жодної активності від них не
дочекаєшся.
Залишити відповідь