Яйце, «інстаграмніше» за Кайлі Дженнер

Не подумайте нічого непристойного. Йтиметься лише про інстаграм і його часом дивні рекорди та тенденції. Тож, розпочнемо з найцікавішого та найсвіжішого зі світу цієї соціальної мережі.

6 лютого минулого року відома американська модель Кайлі Дженнер виклала в інстаграм фото зі своєю донечкою, і воно зібрало 18 млн вподобань. А вже цього року на сторінці World Record Egg з’явилася світлина… звичайнісінького курячого яйця, яка перевершила попередню рекордсменку (понад 44 млн уподобань), ще й підняло потужну хвилю коментарів, новин у ЗМІ та відео серед «ютуберів» на цю тему. Навіть сама Кайлі виклала у мультимедійному мобільному додатку обміну фото та відео «Snapchat» відео-файл, як розбиває об асфальт яйце. А в мережі з’явилося ще 45 сторінок з точнісінько такими ж курячими яйцями на заставках. Щоправда, на заставці однієї сторінки куряче яйце біле, а не жовте, як «в оригіналі». Про кількість профілів, котрі додали у свій опис згадування про славнозвісне яйце, страшно навіть подумати.

Цілком логічне запитання: якщо якесь куряче яйце на білому тлі може набрати таку кількість «лайків», то чому не можуть мої фото?

Відповідей на це болюче запитання може бути кілька.

По-перше, причина в ідеяї. Автор сторінки з яйцем мав чіткий меседж – побити рекорд Кайлі Дженнер отаким от звичайним фото. Очевидно, саме тому цю ідею швидко підхопили, почали поширювати в усіх соціальних мережах, і після кожного жарту популярність (а разом із нею і кількість вподобань) лише зростала.

По-друге, використання імені відомої особи у себе в дописі. Адже тим, хто цікавився творчістю чи життям Кайлі, інстаграм пропонував переглянути і цю публікацію з яйцем.

І по-третє, мова: якщо прагнете величезного охоплення, дописуйте англійською.

Але якщо не мітите на місце нового рекордсмена за кількістю вподобань, а просто хочете уламати додатковий шматочок популярності, дослухайтеся кількох порад.

Активність, активність і ще раз активність! І мова не лише про публікації, адже набагато частіше ваші підписники переглядають сторіс. І не варто звітувати про кожен свій  крок чи кидати беззмістовні відео з масочками. Все, що ви публікуєте, має бути або корисним, або цікавим, або смішним, інакше користувач «не клюне».

Будьте унікальними! Не повторюйте чужі профілі та ідеї, створюйте контент самостійно.

Хештеги і локації. Слідкуйте, щоб ваші локації відповідали об’єктам на фото (популярними ви не станете, якщо вас зловлять на обмані) а хештеги були актуальними. Чим популярніший тег і локація — тим більше охоплення.   АЛЕ!! Будьте уважними до кількості хештегів, які залишаєте.

Тексту бути! Писати про свої враження і думки, відгуки чи навіть довгі освітні пости – це краще, ніж цитатки під «фото у дзеркалі».

Не накручуйте підписників! Така аудиторія зникає так само швидко, як і з’являється, і жодної активності від них не дочекаєшся.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company