Гарячі ток-шоу на телеекранах, що дихають одне одному у потилиці, веселі шоумени, готові повсякчас розважати народ, нові «зірки» на глянцевих обкладинках модних журналів, свіжі новини з місця подій, політика – такою бачить загал журналістику. Але гляньмо за лаштунки. Побачимо важливу частину професії, її мозок – аналітику, спеціалізовану журналістику.
Будьмо знайомі: галузеве видання «Землевпорядний вісник». Його головна
редакторка Людмила Зінковська переконана: такі видання мають майбутнє. Журнал понад
два десятиліття інформує суспільство про важливі аспекти земельних відносин і
землекористування, поширює законодавчі і підзаконні новації у цій сфері, кращий
вітчизняний та світовий досвід землевпорядкування, акцентує увагу на проблемних
питаннях, зокрема постійно порушує дискусійні теми довкола ринку сільськогосподарських
угідь, предметно консультує у цій царині своїх активних передплатників – органи
місцевого самоврядування і товаровиробників.
Публікації «Вісника» вельми цікаві та помічні для науковців, юристів, сільських
і селищних голів, землевпорядників, фермерів, людям «від землі». Втім, як зауважує Людмила Миколаївна, земля –
це не завжди романтичне єднання патріота та природи. В житті-бутті це ще й глибочезні,
бурхливі води законів, підзаконних і нормативних актів, змін і доповнень,
судових рішень. Усе це нагадує вихор, хаос, торнадо, що розкидає істину шматками
на різні сторінки, сайти, вириває контекст, нищачи сутність.
– В Земельному Кодексі вже десятки законодавчих норм суперечать одна одній,
– додає Людмила Зінковська. – Ця тема не сходить зі сторінок нашого видання. Детально
висвітлюватимемо її і в найближчому червневому числі.
Поради та роз’яснення, аналітика, коливання цін, ґрунтозахисні новації… Журнал
як дбайливий господар, який ретельно пильнує, аби все було до ладу, помітне та
на своїх місцях.
– Тема господарювання на землі, землевпорядкування завжди буде актуальною, –
запевняє Людмила Зінковська. – Але нам, нашій галузевій пресі бракує справжніх
професіоналів, котрі могли би не лише писати про поточні новини, видавати
поверхову інформацію, але й заглиблюватись у суть питання, вміти кваліфіковано аналізувати.
А для цього потрібні ґрунтовні знання і розуміння питання.
Ми поцікавилися чому такий важливий та корисний часопис не має повноцінної
електронної версії.
– Це неминуче й, очевидно, близьке майбутнє для нас і таких видань, як наше
– відповіла Людмила Миколаївна. – Нині переважна більшість наших читачів, сільські
люди, часто з глибинки, поки що не мають для цього технічних можливостей. І
навіть якщо мають інтернет-зв’язок і читають електронні видання, багато
керівників звикли всю потрібну інформацію мати на паперовому носії. У журналі,
добірку яких легко тримати на видноті – у книжковій шафі чи на робочому столі.
Тому нашу спеціалізовану друковану пресу списувати рано.
Залишити відповідь