Сила поінформованості

Для моїх ровесників інтерактивність інтернету давно стала частиною повсякдення. Ми швидко засвоюємо нові технології, але разом з тим неохоче сприймаємо традиційні форми активного відпочинку, включно з читанням книжок.

Згідно з опитуванням , проведеним у 2023 році Громадянською мережею «Опора», 77,9% українців обирають соціальні мережі як основне джерело новин. Це свідчить про потребу швидкого та зручного доступу до інформації, яку інтернет-новини відмінно задовольняють.

Соціологи свідчать: 95,8% нашої молоді отримують новини через соцмережі.Телебачення давно втратило інформаційне лідерство: лише 40,5% опитаних користуються телевізором для отримання новин. Інтернет-платформи надають більше варіантів та гнучкі умови перегляду.

Війна змусила людей оперативно шукати «гарячі» новини, і соціальні мережі ефективно з цим справляються. Та ще й дають можливість не лише споживати інформацію, а й ділитися нею, обговорювати та формувати власне бачення подій. Але тут важливо добрі навики критично оцінювати інформацію з різних джерел, щоб не стати жертвою дезінформації та фейків. В нинішніх умовах запеклої інформаційної війни бути справді медіаграмотним – означає бути потенційним переможцем.

Це час для переосмислення ролі медіа в суспільстві, для розвитку нових форм комунікації та освіти, для створення доступнішої інформаційної системи. Яка об’єднувала б людей у народ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company