Маск обурений

Власник соцмережі «X» мільярдер Ілон Маск незадоволений рекламодавцями, які відмовляються використовувати його платформу. На конференції «DealBook Summit», відповідаючи на запитання про недавній скандал, пов’язаний з антисемітизмом та розривом рекламних контрактів, він відправив рекламодавцям послання «до дідька», закликаючи припинити рекламу на його платформі. І звинуватив їх у спробах шантажу.

«Якщо хтось намагатиметься шантажувати мене рекламою, шантажувати грошима, то йдіть до дідька. Йдіть до дідька, це зрозуміло? Я сподіваюся, що це так», — скипів Маск.

Обурення Ілона було адресоване, зокрема, гендиректорові «Disney» Бобу Айгеру, який висловився за те, щоб не пов’язувати свою компанію з власником соцмережі «X». Маск заявив: якщо рекламодавці не повернуться на його платформу, це може призвести до загибелі компанії.

Маск потрапив у черговий скандал, після того як виявилося, що рекламні пости у його соцмережі розміщали поруч із матеріалами антисемітського характеру. Відтак великі компанії розірвали рекламні котракти з «Х». Серед них – «IMB», «Apple», «Disney», «Warner Brothers Discovery», «Paramount», «Lionsgate» та «Comcast».

У відповідь бізнесмен подав до суду на організацію «Media Matters for America», яку звинуватив у поширенні неправдивої інформації. А на додачу пообіцяв передати частину доходів компанії на гуманітарну допомогу для постраждалих в Ізраїлі та Секторі Гази. І навіть особисто відвідав ці регіони.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company