Конкуренція за вуха й очі

– Ви будете настільки фахівцем, скільки приділили цьому часу і зусиль, – почав свою онлайн-зустріч із студентами-грінченківцями, майбутніми журналістами, шеф-редактор інтернет-видання «Оглядач» Орест Сохар. Обнадіюючи  об’єктивною перспективою: – Маємо чимало відкритих вакансій, та з десятків хлопців і дівчат, які приходять на стажування,  залишаються  одиниці.

Орест Сохар – людина добре знана в журналістиці. І не лише: був серед творців колись відомого журналу «ПіК», працював на телебаченні, у пресслужбі уряду. Та й у самому уряді – на посаді заступника голови Держпідприємництва України. Багатий журналістський та менеджерський досвід придався, аби взявшись за керівництво «Оглядачем», вивести його в топове інтернет-видання України.

«Оглядач»  сьогодні – висока марка конвергентної журналістики: розмаїті новітні медійні технології та формати об’єднані популярним брендом «інформаційного маркету». Прочитавши новину, можете переглянути до неї відео, послухати коментар експерта. Сучасна журналістика потребує не лише творчої майстерності, а й уміння легко користуватися різними технологіями. Цікавий матеріал – то лише дещиця успіху. Потрібне ще й фахове розуміння політичних, фінансово-економічних і суспільних процесів, майстерність відкриття ексклюзивних джерел інформації і наполегливість та воля бути своїм, бажаним серед найширшого велелюддя споживачів інформаційного продукту, бути скрізь першим.  Ось тому вимогливим менеджерам видання на чолі з Орестом Сохарем складно знайти достойних фахівців.

Журналістика швидко змінюється і, напевне, жоден заклад фахової вищої освіти не встигає оновлювати навчальні програми. Раніше журналісти розганялися на двадцять тисяч знаків і такі матеріали читалися, а сьогодні треба писати стисло, але не менш цікаво. Тоді втримаєш читача.  Невміння аналізувати, розвиватися, осмислено писати – біда не лише початківців, а й журналістів, що вважають себе вправними. Тому й не дивно, що в професію приходять «сторонні» люди: посланці інших професій. Вони вміють логічно мислити, бачать взаємозв’язок між подіями, можуть спрогнозувати наслідки. А журналістські стандарти та особливості жанрів, зрештою, переймуть в роботі, від досвідчених «акул пера».

– Журналістом стає беручкий, – підсумовує Орест Сохар. – Треба не розгубитися, проявити характер, навіть розумне нахабство. Ми давно зрозуміли: те, що ми вважаємо цікавим та важливим, людям часто байдуже, вони намагаються отримати зовсім іншу інформацію. Або інакше подану. Читач уже не купує газет і навіть не шукає новини по сайтах. Нинішня інформація сама має знайти читача, достукатися до нього. Тому наше видання постійно стежить за потребами авдиторії,  моніторить читацькі тренди.  Редакція працює цілодобово, увівши для журналістів свої спеціалізації: інтерв’юери, копірайтери, новинарі, «польовики»  –  ті, хто на подіях…

Як стати затребуваним журналістом? За Орестом Сохарем – поєднувати навчання з практикою, щоб не лише «набивати руку», а й вчитися конкурувати, бути лідером. Треба знайти тематику до душі, і працювати над нею роками. Тоді станеш авторитетом для колег і читачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company