Буктрейлери взяли «Арсенал»

Рекламні ролики про книжки в Україні лише набирають популярності, назбируючи у соцмережах поки що по кілька сотень переглядів.

А в світовій павутині найкращі буктрейлери налічують сотні тисяч, а то й мільйони відвідувань. На кафедрі видавничої справи Київського університету імені Бориса Грінченка вчать цьому мистецтву.Третій рік викладачі і студенти проводять Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів і промороликів «Book fashion». Щороку географія учасників  ширшає, а креативність змісту і подачі свідчить, що за справу беруться майбутні професіонали. Учасники фестивалю демонструють уміння сценариста, журналіста, режисера та редактора буктрейлера. Студентам і учням подобається створювати свій промо-«шедевр».

Лариса Масімова, завідувач кафедри видавничої справи, не приховує задоволення: «Book fashion» помітили організатори «Книжкового Арсеналу». Цього року  воркшоп – колективне навчання «Читати не можна дивитися: як створити буктрейлер» – був у програмі головної  книжкової  виставки країни. Майстер-клас із створення буктрейлера провела режисер і сценарист громадської організації «Сучасне українське кіно» Олеся Білецька. Охочих спробувати себе у буктрейлерстві зібралося чимало.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company