«#Hello_gym» замість звичного зошита

В Україні ще не було такого гарного і в той же час функціонального фітнес-щоденника. Поєднання нового та корисного. Місія розробників – прихилити людей до здорового способу життя, занять фізичною культурою. Зокрема, до масового «жироспаленя», чи то пак «зожифікації».

В чому унікальність «#hello_gym»? Про це питаємо у його розробників Тетяни Глоби та Наталії Наконечної.

– Дівчата, розкажіть трохи про себе.

Наталія:  – Мені 19, я студентка-журналістка КНУ імені Тараса Шевченка.

Тетяна: – А я навчаюся в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Хоч вчимося і різних вишах, обрали напрям журналістики, наче зірки зійшлися.

Наталія: – Зі спортом тісно пов’язане все моє життя. Ще в школі почала займатися волейболом, грала за збірну, виступали на змаганнях, навіть виборювали перші місця! Щоб розвивати своє тіло, захопилася легкою атлетикою, а пізніше –  карате. В університеті часу на це не залишалося, тому вирішила піти на місцевий стадіон пограти в баскетбол. Там і познайомилася з Танею.

Тетяна: – Зустрілися на баскетбольному майданчику, обидві приїхали на роликах, хоч Наталка їх і не дуже любить. І мене вона спершу не дуже привітно стріла… Але нас об’єднав баскетбол. А тепер – «#hello_gym»!

– Як виникла ідея цього проекту?

Тетяна: – Завжди мріяли створити щось своє, корисне та цікаве для людей. Спершу планували відкрити «інтернет-шоурум». Але ідея загальмувалася, коли постало питання: «Де братимемо речі для показу?» Тому вже через певний час ми з Наталкою, замовивши найсмачнішої в Броварах кави, знову сіли за «стіл переговорів». Вона запропонувала: «Давай щось вигадаємо! Ми ж з тобою багато чого вміємо. Можливо, щось спортивне?» Тоді ми саме почали разом ходити до тренажерної зали і помітили таку тенденцію: більшість тренерів та спортсменів записують хід та результати тренувань (вагу навантаження, кількість підходів тощо) у звичайні зошити. Отак і народилася ідея створити авторський фітнес-щоденник «#Hello_gym».

– Чому його назвали саме так?

Наталія: – З назвою було багато казусів. Як ми тільки не називали: «Bob Train», «BeFit»!.. Але ж як корабель назвеш, так він і попливе… Шукали довго. Зрештою спинилися на «#Hello_gym», бо тут цікава гра слів: нашого «тренера» звати Джим і з англійської gym – спортзал.

– Яку мету ставите у цьому проекті?

Тетяна: – Думаю, найголовніше те, щоб українські спортсмени полюбили наш щоденник, щоб він допомагав їм поліпшувати результати і здобувати перемоги. І щоб допомагав результативно розвиватися початківцям. У щоденнику є розділ, де спортсмен може щодня занотовувати, якого «слона» він сьогодні з’їв і в якій кількості. Є розділ ходу тренувань, сторінка із замірами параметрів, таблиці, формули підрахунку калорій та інше. Отримавши щоденник, просто не буде шансу сказати: «Мені не вдається», або щось на кшталт цього. Якщо ти не лінива диванна картоплинка, у тебе все вдасться!

– Над проектом працює велика команда?

Наталія: – Дуже велика (усміхається). У нас потужна дівоча армія творців Джима. Як в пісні: «Ти, та я, та ми з тобою»: Наталія, я та наш ілюстратор – Олександра (Silver Nick).

– На якій стадії розробки перебуваєте?

Тетяна: – На стадії «До друку»! Слава святому «InDesign» та найкращому макет-мейкеру Наталії!

– Ви все організовуєте самотужки чи вам допомагають партнери?

Наталія: – Партнерів немає, все самі. Так-так, ми розумнички (сміється).

– А плани на майбутнє?

Тетяна: – Хочемо перекласти щоденник декількома мовами, зробити проект міжнародним. Маємо й інші ідеї розвитку, бачимо нові шляхи Джима до успіху!

Наталія: – Планів багато, навіть наполеонівських! Але не будемо розкривати секретів. Збираємося розробити ще кілька проектів. І продовжувати вести експертний блог.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company