«Studego»? Студентський компас!

Куди поїхати влітку, де недорого відпочити, як заощадити у скромному студентському житті? З того приводу «сушив» голову Євген Жиглій, студент третього курсу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана. Але, на противагу більшості, він не змирився з тим, що потрібно сидіти годинами за комп’ютером у пошуку пропозицій, а задумав і створив сайт, який акумулюватиме корисні пропозиції для студентів. Ми попросили Євгена розповісти про свій проект детальніше.

– Від  початку він замислювався як сервіс для пошуку роботи, житла та пропозицій щодо подорожей студентам. Перше і друге не «спрацювало»: великий ринок, висока конкуренція. А стосовно подорожей інформація накопичувалася та розповсюджувалася. Потім визріла нова ідея. Молодь зараз активно шукає різні курси з іноземних мов, програмування, спортивні секції. Через те один розділ присвятили самореалізації. І «як десерт» – розвагам. Тут є пропозиції веселого студентського життя: різні заходи, змагання, кінопокази… Сайту дали назву «Studego».

– Ти працюєш із сайтом сам чи хтось допомагає?

Насправді, був тривалий процес. Спочатку я розповів про нього однокласнику Ігореві Прокопенку. Він з радістю долучився. До того ж він – програміст, відповідає за технічні питання. Далі якось випадково розповів про сайт одногрупнику. Його ім’я Павло Русин. Тепер він – маркетолог проекту. Останньою до нас приєдналась Юлія Кулик, запропонувала «розкрутку» сайту в соціальних мережах.

Єдина  дівчина в команді – чарівна Юлія – теж приєдналася до розмови. Розповіла де вони шукають партнерів:

– В мережі достоту багато компаній, готових робити знижки студентам.  Ми їх знаходимо і пропонуємо співпрацю. Це дуже зручно. На сайт будуть заходити зацікавлені люди, ті, хто шукає інформацію. Ми її надаємо. Це вигідно і компаніям, бо їх пропозиції матимуть споживачів.

– На творення сайту потрібні кошти. Де їх джерела і як ви ту копійку витрачаєте?

– Відкриття та обслуговування сайту – справа не з дешевих. Ми розраховуємо на велику кількість студентів, тому не можемо не звертати увагу на якість. Цього місяця вносимо другу половину коштів, саме тих, що ми збирали. Вони підуть у розвиток.

– Знаю, що ви формуєте фокус-групу для тестування. Як це відбувається? Чого від неї очікуєте?

– Ми шукаємо студентів різних вузів через соціальні мережі. Нам цікава думка і медиків, і філологів, і фізиків… Плануємо набрати десь зо 100 людей. Вони матимуть змогу першими побачити сайт, дати свою оцінку, коментарі, зауваження та пропозиції.  Працюємо для молоді, тому хочемо знати усі побажання.

Юліє, Ви відповідаєте за зв’язок з громадськістю. Розкажіть, чи плануєте якісь студентські зустрічі, змагання, може, пікніки?

– Так, ми хочемо це зробити. Але поки – лише проекти. Адже сайт тільки створюється.

І коли відкриваєтеся?

– Наприкінці квітня – на початку травня. Скоро кожен зможе зайти на сайт, знайти там багато цікавої для студентів інформації та пропозицій.

*   *   *

Дуже хочеться, аби проект «Studego» стартував успішно. Команда однодумців, з якими я познайомилась та поспілкувалася, сповідує простий принцип: не сидіти на місці, бо наші успіхи і наше майбутнє – лише в наших руках. Хіба це не аргумент, щоб «Studego» мав широке коло читачів та відвідувачів?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company